Dodano produkt do koszyka

Promocja

ORGANIZACJE KOMERCYJNE I NIEKOMERCYJNE WOBEC WZMOŻONEJ KONKURENCJI ORAZ WZRASTAJĄCYCH WYMAGAŃ KONSUMENTÓW

ORGANIZACJE KOMERCYJNE I NIEKOMERCYJNE WOBEC WZMOŻONEJ KONKURENCJI ORAZ WZRASTAJĄCYCH WYMAGAŃ KONSUMENTÓW

red.ADAM NALEPKA

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W NOWYM SĄCZU

Cena: 36.65 zł 32.99 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-88421-48-4
 
351 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
 

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

I. Organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej
1.1. Analiza procesu internacjonalizacji przedsiębiorstwa spedycyjnego Cargo Service Sp. Z o.o. - Justyna Fujarska
1.2. Rozwój struktur organizacyjnych banków komercyjnych w Polsce - Maria Gabryś
1.3. Rodzaje negocjacji w zarządzaniu projektami w przedsiębiorstwie - Andrzej Kozina
1.4. Przyznawanie immunitetu i redukcja kar dla uczestników karteli - Zbigniew Tokarski
1.5. Product placement jako nietypowy instrument komunikacji marketingowej - Agnieszka Presz

II. Organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego
2.1. Analiza polityki wspierania klastrów w Polsce - Anna Jurkowska
2.2. Ocena wykorzystania funduszy unijnych w gospodarce komunalnej gmin w Polsce - Danuta Cichoń
2.3. Wpływ turystyki na rozwój subregionu limanowskiego - Jacenty Musiał

III. Strategie organizacji w gospodarce rynkowej
3.1. Strategie organizacji pozarządowych - zarys problemu - Tomasz Kafel
3.2. Specyfika zarządzania strategicznego w organizacjach non-profit - Anna Witek-Crabb
3.3. Wewnętrzne czynniki implementacji strategii przedsiębiorstwa - Gracjana Noga
3.4. Diagnoza systemu wczesnego rozpoznania - przyczynek metodyczny - Janusz Bąk

IV. Strategie rozwoju i restrukturyzacji organizacji
4.1. Programowanie rozwoju organizacji - Bartosz Boćko
4.2. Wybrane aspekty restrukturyzacji przedsiębiorstw polskiego przemysłu obronnego w świetle badań empirycznych - Andrzej Lis
4.3. Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych jako źródło dochodów budżetu Polski - Ludomir Handzel
4.4. Konsolidacja w polskim sektorze bankowym na przykładzie ING BANKU ŚLĄSKIEGO S.A. - Wojciech Haza
4.5. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie procesu łączenia jednostek gospodarczych - Małgorzata Ciepielowska
4.6. Analiza konsekwencji outsourcingu - Katarzyna Kolud

V. Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacjach
5.1. Kapitał ludzki składnikiem kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
- Gabriela Roszyk-Kowalska
5.2. Strategiczna karta wyników a system motywacyjny przedsiębiorstwa
- Agata Ślusarczyk
5.3. Pomiar przychodów z kapitału intelektualnego na przykładzie spółki giełdowej - Anna Ujwary-Gil
5.4. Coaching - umiejętność lidera przyszłości - Olaf Flak
5.5. Empowerment w kreowaniu filozofii samozarządzania - Natalia Potoczek
5.6. Diagnoza systemu zarządzania wiedzą na przykładzie firmy doradczej
- Magdalena Żmuda

VI. Polityczne uwarunkowanie organizacji komercyjnych i niekomercyjnych
6.1. Public relation w polityce - Dawid Soin
6.2. Wpływ regulacji państwa oraz pomocy publicznej na konkurencję na rynku medialnym w Polsce - Marta Godzisz, Tomasz Godzisz
6.3. Niezbędne warunki skutecznego działania sztabu wyborczego -
Monika Iwulska
6.4. Proporcjonalne i progresywne opodatkowanie dochodów osób fizycznych - Tomasz Wołowiec

Kod wydawnictwa: 83-88421-48-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl