Dodano produkt do koszyka

Promocja

OPEN INNOVATION A ROZWÓJ INNOWACYJNY MIKRO MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

OPEN INNOVATION A ROZWÓJ INNOWACYJNY MIKRO MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

ROBERT STANISŁAWSKI

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

Cena: 99.00 zł 89.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7283-812-4

454 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Struktura niniejszej monografii podporządkowana została założonym celom,pytaniom badawczym oraz odpowiadającym im hipotezom naukowym. Strukturętę, zgodnie z przyjętymi zasadami pisania prac naukowych, tworzy kilka elementów, na które składają się: wstęp, tekst główny, wnioski końcowe, spisy (literatury, rysunków, tabel) oraz załączniki20. Tekst główny zawiera osiem rozdziałów o charakterze teoretycznym, metodycznym lub empirycznym. Budowa każdego z nich jest identyczna, tzn. obejmuje wprowadzenie do problematyki rozdziału, treść właściwą oraz wnioski końcowe będące z jednej strony podsumowaniem, z drugiej zaś zbiorem najważniejszych informacji, uwag bądź interpretacji ujęć zawartych w poszczególnych częściach.ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Specyfika i znaczenie MSP1.1. Wprowadzenie1.2. Zakres znaczeniowy MSP1.3. Dualizm w podejściu interpretacyjnym MSP1.4. Charakterystyka MSP w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej1.5. Znaczenie gospodarcze MSP w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej1.6. Wnioski końcowe2. Konceptualizacja innowacji i open innovation w mikro, małych i średnichprzedsiębiorstwach2.1. Wprowadzenie2.2. Innowacja, innowacyjność a zmiany organizacyjne2.3. Ewolucja i zakres znaczeniowy open innovation2.4. Formy open innovation2.5. Charakterystyka open i close innovation w mikro, małych i średnichprzedsiębiorstwach2.6. Wnioski końcowe3. Modele open innovation w mikro, małych i średnichprzedsiębiorstwach3.1. Wprowadzenie3.2. Cechy i podział modeli OI3.3. Charakterystyka modeli OI3.3.1. Modele sieciowe - współpraca z otoczeniem3.3.2. Modele nowego produktu3.3.3. Modele "customers to business" oraz "business to business"3.3.4. Modele określające kierunek przepływu wiedzy3.4. Wnioski końcowe4. Rozwój innowacyjny mikro, małych i średnich przedsiębiorstw4.1. Wprowadzenie4.2. Pojęcie rozwoju innowacyjnego4.3. Determinanty rozwoju innowacyjnego4.3.1. Strategia4.3.2. Otoczenie4.3.3. Zasoby4.4. Wnioski końcowe5. Metodyka badań empirycznych5.1. Wprowadzenie5.2. Procedura badawcza5.3. Metodyka badań ilościowych5.3.1. Model badawczy - cele i hipotezy5.3.2. Zakres badań5.3.3. Charakterystyka technik i narzędzi badawczych5.3.4. Metody analizy statystycznej5.3.5. Charakterystyka próby badawczej5.4. Metodyka badań jakościowych5.4.1. Cel i zakres badań jakościowych5.4.2. Charakterystyka technik i narzędzi badawczych w badaniachjakościowych5.4.3. Charakterystyka próby badawczej w badaniach jakościowych5.5. Wnioski końcowe6. Praktyczny wymiar rozwoju innowacyjnego i open innovationw mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach6.1. Wprowadzenie6.2. Operacjonalizacja rozwoju innowacyjnego i open innovation6.2.1. Mierniki rozwoju innowacyjnego i open innovation6.2.2. Pomiar rozwoju innowacyjnego i open innovation6.3. Ocena rozwoju innowacyjnego i innowacji otwartych MSPna podstawie badań wtórnych6.4. Ocena rozwoju innowacyjnego i innowacji otwartych MSPw świetle badań własnych6.5. Wnioski końcowe7. Open innovation jako źródło rozwoju innowacyjnego7.1. Wprowadzenie7.2. Współpraca z otoczeniem jako przejaw open innovation7.3. Dualizm open innovation7.3.1. Eksploatacja jako źródło open innovation7.3.2. Eksploracja jako źródło open innovation7.4. Zależność między open innovation a rozwojem MSP7.5. Eksploatacji i eksploracja a rozwój innowacyjny7.5.1. Ocena wewnętrznych uwarunkowań wykorzystaniaopen innovation7.5.2. Wykorzystanie open innovation w obszarach eksploatacjii eksploracji7.5.3. Ocena wpływu open innovation na rozwój innowacyjny7.6. Wnioski końcowe8. Open innovation na przykładzie wybranych przedsiębiorstw - studiaprzypadków8.1. Wprowadzenie8.2. Innowacje otwarte - pozytywne studium przypadków8.2.1. Pozytywne studium przypadku - KMA Service8.2.2. Pozytywne studium przypadku - PAJAK Sport8.2.3. Pozytywne studium przypadku - TAPS8.3. Innowacje zamknięte - negatywne studium przypadków8.3.1. Negatywne studium przypadku - przedsiębiorstwo X8.3.2. Negatywne studium przypadku - przedsiębiorstwo Y8.3.3. Negatywne studium przypadku - przedsiębiorstwo Z8.4. Wnioski końcowe - studium przypadkówZakończenieBibliografiaSpis rysunkówSpis tabelSpis załącznikówZałączniki Charakterystyka zawodowa autora

Kod wydawnictwa: 978-83-7283-812-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl