Dodano produkt do koszyka

Promocja

OBRAZY W SIECI SOCJOLOGIA I ANTROPOLOGIA IKONOSFERY INTERNETU

OBRAZY W SIECI SOCJOLOGIA I ANTROPOLOGIA IKONOSFERY INTERNETU

TOMASZ FERENC, KRZYSZTOF OLECHNICKI

Wydawnictwo: UMK

Cena: 47.20 zł 42.48 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

Książka proponuje interesującą i cenną perspektywę refleksji oraz badań nad Internetem, a mianowicie taką, w centrum której znajdują się obrazy i wizualność. [...] Teksty zawarte w tomie z jednej strony dotyczą tego, jak, po co, z jakimi skutkami obrazy są w sieci obecne, z drugiej zaś strony tego, jak digitalizacja i sieć zmieniają status obrazów.Warte wskazania jest również to, że [...] tom zawiera teksty, które poddają ikonosferę Internetu refleksji nie z perspektywy historii sztuki czy estetyki, ale przede wszystkim socjologii, antropologii i krytycznych badań nad kulturą. Dzięki umiejscowieniu wizualności sieci w takiej właśnie ramie możliwe staje się dostrzeżenie w sieciowych obrazach nie tylko fenomenu estetycznego, ale też nowej formy kultury wizualnej, modyfikującej rolę i status piktorialnych reprezentacji oraz tryb, w jakim mediują one rzeczywistość. Wszystkie powyższe aspekty sprawiają, iż traktuję Obrazy w sieci jako cenną inicjatywę wydawniczą.Z recenzji dr. hab. Marka Krajewskiego SPIS TREŚCITOMASZ FERENC i KRZYSZTOF OLECHNICKI - Dlaczego warto badać obrazy w sieci? /7RAFAŁ DROZDOWSKI - Zdjęcia w sieci. Kierunkująca i naznaczająca rama prezentacyjna Internetu /17NATALIA PATER-EJGIERD - Dlaczego sieć przemawia obrazem? /33ŁUKASZ ROGOWSKI - O (bez)cielesności Internetu /49PAWEŁ SZAREK - YouTube - specyfika medium i możliwości jego badania /75MACIEJ FRĄCKOWIAK - Ikonosfera typu hand-made: tutorial jako recepta na modelowanie obrazów /95SYLWIA KATRZYŃSKA i MARTA PONICHTER - Kiedy obraz jest łącznikiem - o interakcjach zawieszonych w sieci /119IZA FRANCKIEWICZ - Sztuka sieci/sztuka w sieci /153JOANNA POPIŃSKA - Awatary użytkowników forum internetowego jako odzwierciedlenie jego tematyki /169AGATA BACHÓRZ - Obrazy z podróży: reportaże czy albumy ze zdjęciami? O internetowych fotorelacjach z Rosji /197PAWEŁ ŁUCZECZKO - Łańcuch szczęścia w dobie Internetu /231LUCYNA RATKOWSKA - Wieczność w sieci, czyli o występujących w Internecie formach żałoby /247EWELINA WEJBERT-WĄSIEWICZ - Te dzieci, które śpiewają w kamieniu... O wirtualnym cmentarzu osieroconych rodziców /269ALEKSANDRA NOWAKOWSKA - Obrazy sieci. Internet w wyobrażeniach wizualnych młodzieży /283

Kod wydawnictwa: 978-83-231-2323-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl