Dodano produkt do koszyka

Promocja

OBLICZA INNOWACJI W GOSPODARCE I SPOŁECZEŃSTWIE

OBLICZA INNOWACJI W GOSPODARCE I SPOŁECZEŃSTWIE

red.ZBIGNIEW MALARA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7493-958-4

262 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Postęp i kształtowanie się Świata nie są możliwe bez zmian. Utrwalona w gospodarkach i społeczeństwach świadomość potrzeby wdrażania innowacji, inwentyki i nowości wynika z przekonania o ogromnym znaczeniu poszukiwania nowych rozwiązań lub tworzenia warunków dla nowych zastosowań rozwiązań już istniejących dla szeroko rozumianego rozwoju. Powszechnie uważa się, że innowacje dotyczą techniki, technologii czy organizacji. Tymczasem we współczesnym świecie, w związku z problemami, z jakimi się on boryka, innowacje oraz ich efektywne implementowanie są pożądane także w obszarze życia społecznego, ochrony środowiska naturalnego, odpowiedzialności społecznej czy tzw. nowej ekonomii. Kluczem do sukcesu może być współdziałanie naukowców i praktyków zainteresowanych zarówno rozwijaniem inwentyki, jak i najszerzej rozumianymi innowacjami.W Polsce badania w zakresie innowacji podejmuje wiele środowisk naukowych skupiających uwagę na interdyscyplinarnej perspektywie ujmowania zagadnień związanych z tą problematyką. Próbą nawiązania kontaktu środowisk naukowych i środowisk biznesowych oraz wymiany wiedzy, poglądów i doświadczeń związanych z szeroko rozumianymi innowacjami w gospodarce i społeczeństwie było sympozjum "Co to są innowacje społeczne?" zorganizowane przez Katedrę Infrastruktury Zarządzania w ramach obchodów 70-lecia Politechniki Wrocławskiej. Pokłosiem tego spotkania jest niniejsza monografia adresowana do menedżerów i specjalistów od zarządzania, teoretyków i znawców literatury przedmiotu oraz studentów chcących rozwinąć wiedzę na temat innowacji. Zapoznanie się z nią jest tym bardziej warte polecenia, że przyjęta perspektywa umożliwiła omówienie zagadnień dotychczas rzadko podejmowanych w literaturze przedmiotu.

SPIS TREŚCI

Wstęp (Zbigniew Malara)

1. Gry i zabawy serio w innowacyjnym wspomaganiu myślenia strategicznego (Alicja Balcerak)

2. W poszukiwaniu definicji innowacji społecznych (Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka)

3. Strategia ochrony własności intelektualnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (Aldona Małgorzata Dereń, Jan Skonieczny)

4. Klastry jako przykład sieci współpracy przedsiębiorstw (Maria Fic, Daniel Fic, Alina Piątyszek-Pych)

5. Misja a innowacyjność szpitali klinicznych w Polsce (Magdalena Gadek)

6. Transfer technologii i jego znaczenie na uczelni wyższej (Tomasz Hoffmann)

7. Pracownicy 50+ w organizacjach tradycyjnych i innowacyjnych w ocenie kadry menedżerskiej (Janusz Kroik, Zbigniew Malara)

8. Innowacyjne nośniki modeli biznesu oraz ich obecność w strategii przedsiębiorstwa (Zbigniew Malara, Janusz Kroik)

9. Wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w klastrach (Izabela Mendel, Sławomir Olko)

10. Innowacje ekologiczne szansą rozwoju gospodarczego w Polsce (Małgorzata Rutkowska-Podołowska, Jolanta Pakulska)

11. Potrzeba innowacyjnego spojrzenia na proces zarządzania szkołą wyższą w Polsce (Radosław Ryńca)

12. Model tworzenia innowacji i wiedzy w gospodarce (Adam Świda, Dagmara Biały)

13. Angażowanie pracowników w rozwój przedsiębiorstwa z wykorzystaniem założeń koncepcji Kaizen (Piotr Walentynowicz)

14. Przegląd instrumentów finansowania innowacji w mikroprzedsiębiorslwach w Polsce (Michał Wędzina, Agnieszka Parkitna)

15. Społeczne uwarunkowania tworzenia i zapewniania trwałości sieci współpracy na rzecz kreowania bezpieczeństwa energetycznego (Anna Zabłocka-Kluczka)

16. Od konsumenta do prosumenta w procesie innowacji (Krzysztof Zymonik)

Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7493-958-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl