Dodano produkt do koszyka

Promocja

NARZĘDZIA I ROZWIĄZANIA WYKORZYSTYWANE W KREOWANIU SUKCESU ORGANIZACJI W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ

NARZĘDZIA I ROZWIĄZANIA WYKORZYSTYWANE W KREOWANIU SUKCESU ORGANIZACJI W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ

red.nauk.PIOTR WALENTYNOWICZ, red.nauk.WOJCIECH MACHEL

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI

Cena: 31.90 zł 28.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8206-216-8

237 stron
format: A5
oprawa: miękka

rok wydania: 2021

 

Refleksja nad sukcesem organizacji trwa nieprzerwanie od dwóch wieków i jest związana bezpośrednio z rozwojem organizacji przemysłowych. W czasach niezwykłych zmian, gdy informacja dociera szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, stając się towarem o bardzo krótkim terminie przydatności, a podstawowe zasoby, takie jak: kapitał, wiedza i kluczowe kompetencje, wydają się wypierane przez kapitał relacji międzyorganizacyjnych oraz umiejętność koncentracji i zaangażowania, warto ponownie przyjrzeć się nie tylko źródłom, ale i narzędziom sukcesu organizacji. Czy klasyczne modele funkcjonowania organizacji mają jeszcze zastosowanie i czy dalej wyjaśniają mechanizmy funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw? Jaka jest dynamika zmian relacji wewnątrzorganizacyjnych i międzyorganizacyjnych? Które z uwarunkowań zewnętrznych stają się istotne, a jakie tracą na znaczeniu? A może w ocenie i analizie funkcjonowania współczesnych i przyszłych organizacji należy zwrócić uwagę na coś zupełnie innego? (...) Zaprezentowane w monografii zagadnienia oraz analizy możliwości wykorzystania we współczesnych organizacjach różnorodnych metod i narzędzi dla budowania ich sukcesu wskazują na ciągłą potrzebę poszukiwania nowych, czasami bardziej interdyscyplinarnych rozwiązań.

SPIS TREŚCI

Wstęp.

Małgorzata Adamska-Chudzińska, Janusz Niezgoda
Podejście nielinearne w zarządzaniu: czy menedżerowie są gotowi
do funkcjonowania w zmiennym i niepewnym środowisku?

Joanna Paliach
Motywowanie pokolenia Z w kontekście doskonalenia praktycznej
nauki zawodu

Janusz Czekaj
Metodyka projektowania zmian w systemie taryfowym
przedsiębiorstwa

Piotr Grajewski, Piotr Sliż
Proces i procedura jako kategorie określające zakres wydajności
działania na przykładzie naprawy samochodów w autoryzowanych
stacjach obsługi

Tadeusz A. Grzeszczyk, Paweł Urbański, Andrzej Wodecki
Development of Blockchain Business in the Polish Energy
Supply Industry

Wojciech Machel
Wykorzystanie koncepcji CRM w sektorze publicznym

Małgorzata Tyrańska, Robert Szydło
Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Marek Kalinowski
Promocja miasta poprzez grę "Miasteczko" - studium przypadku.

Justyna Pawlak
Work, life czy balans? Łączenie życia zawodowego i prywatnego
przed oraz w czasie pandemii

Dorota Jendza
Petent, klient czy obywatel - jak są postrzegam przedsiębiorcy
przez pracowników jednostek inspekcyjnych?

Agata Pietroń-Pyszczek, Tomasz Prałat
Wolontariat kompetencyjny jako przejaw społecznej
odpowiedzialności biznesu w sektorze usług bankowych

Piotr Sliż, Anna Chmielarz
Implementacja Green Lean w przedsiębiorstwie produkcyjnym-
ujęcie praktyczne

Piotr Sycz
Design Thinking w zarządzaniu portfelem innowacji

Piotr Walentymwicz, Maciej Pieńkowski
Możliwości wykorzystania elementów Przemysłu 4.0
w przedsiębiorstwach stosujących Lean Management - wyniki
badań pilotażowych

Kod wydawnictwa: 978-83-8206-216-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl