METODY ROZPROSZONE W DYDAKTYCE
KRZYSZTOF KRAKOWSKI, ZBIGNIEW LEŚNIEWSKI
Wydawnictwo: AKADEMIA OBRONY NARODOWEJ
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7523-366-7
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2014 |
|
W dobie powszechnego dostępu do Internetu upowszechnia się też kształcenie sieciowe. Ponadto we współczesnych formach organizacyjnych procesu kształcenia eksponuje się istotną rolę technologii informacyjnych i mediów. Niniejsze podejście ma pewne zalety np. ułatwienie w edukowaniu się, ale też i wybitne wady np. płytkość, powierzchowność i ułuda tej edukacji. Stąd też potrzeba krytycznej charakterystyki koncepcji kształcenia na odległość, edukacji zdalnej, e-edukacji, edukacji online, e-learningu bądź innych określeń tego samego zjawiska. Wyzwanie to podjęto w publikacji Metody rozproszone w dydaktyce.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Podstawy teoretyczne procesu kształcenia w układzie rozproszonym
1.1. Definiowanie kształcenia w układzie rozproszonym
1.2. Formy i metody kształcenia w układzie rozproszonym
1.3. Strategie kształcenia w układzie rozproszonym
1.4. Wady i zalety kształcenia w układzie rozproszonym
1.5. Konwergencja mediów i technologii w edukacji rozproszonej
Rozdział 2
Systemy informatyczne i aplikacje stosowane w kształceniu
rozproszonym
2.1. Wymagania operacyjne i techniczne zastosowania kształcenia
rozproszonego w siłach zbrojnych
2.2. Wymagania techniczne systemów informatycznych stosowanych
w kształceniu rozproszonym
2.3. Architektura systemów i aplikacji stosowanych w kształceniu
rozproszonym
Rozdział 3
Założenia programowe i zarządzanie kształceniem w układzie
rozproszonym
3.1. Zarządzanie kształceniem rozproszonym
3.1.1. Ogólna metodologia zarządzania projektem szkoleniowym
3.1.2. Zarządzanie kursem rozproszonym
3.2. Przygotowanie portalu informacyjnego
3.3. Konstruowanie programów nauczania na odległość, w tym
określenie celów kształcenia i dobór treści kształcenia
3.4. Przygotowanie materiałów dydaktycznych. Dobór form
i metod dydaktycznych
3.5. Projektowanie multimedialnego przekazu dydaktycznego
Rozdział 4
Wizuahzacja treści kształcenia przy wykorzystaniu platformy
4.1. Konstruowanie struktury pakietu kształcenia multimedialnego
w LMS ILIAS - przykład praktycznego wykorzystania modułu
projektowania
4.2. Wizualizacja treści kształcenia w LMS ILIAS - przykład
praktycznego wykorzystania modułu projektowania
Rozdział 5
Zarys teorii skuteczności działań edukacyjnych w kształceniu
rozproszonym
5.1. Miejsce i rola pojęcia skuteczności w teorii organizacji
i zarządzania
5.2. Analiza i ocena działań edukacyjnych
5.3. Metody i narzędzia oceny realizacji programów szkoleniowych
5.4. Ocena efektywności zastosowania kształcenia rozproszonego
Rozdział 6
Ćwiczenia wspomagane komputerowo (CAX) w rozproszonym
doskonaleniu dowództw
6.1. Rola ćwiczenia wspomaganego komputerowo w strukturze
ćwiczeń dowództw
6.2. Charakterystyka ćwiczenia wspomaganego komputerowo
Zakończenie
Bibliografia
Netografia
Indeks
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7523-366-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.