Dodano produkt do koszyka

Promocja

METODY I TECHNIKI TQM

METODY I TECHNIKI TQM

KATARZYNA SZCZEPAŃSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Cena: 67.20 zł 60.48 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7207-816-2

543 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Jest to podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, metody i techniki jakości, metody doskonalenia jakości, rozwiązywanie problemów jakości, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji, jak i do wszystkich osób zajmujących się w praktyce zarządzaniem jakością. Zawiera kompleksowe i zarazem syntetyczne ujęcie współczesnych metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu jakością.Autorka przedstawia syntezę problematyki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, stanowiącą wprowadzenie do omówienia siedmiu grup metod dotyczących między innymi: klasycznych narzędzi jakości, narzędzi wspomagających zarządzanie jakością, analiz wykorzystywanych w zarządzaniu jakością, modeli samooceny przedsiębiorstwa (europejskich i polskich) oraz komunikowania się w organizacji.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie1. Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów1.1. Decyzje w zarządzaniu1.1.1. Rodzaje decyzji i ich charakterystyka1.1.2. Modele podejmowania decyzji1.1.3. Grupowe podejmowanie decyzji w organizacji1.1.4. Efektywność decyzji1.2. Proces rozwiązywania problemów1.2.1. Definicja problemu i jego aspekty1.2.2. Metody rozwiązywania problemów1.2.3. Grupowe rozwiązywanie problemów1.3. Decyzje i problemy w ujęciu normatywnym1.4. Rozwiązywanie problemów jakościowych2. Siedem starych narzędzi jakości2.1. Lista zbiorcza2.2. Histogram2.3. Diagram korelacji2.4. Karty kontrolne2.5. Diagram przyczynowo-skutkowy2.6. Analiza Pareto-Lorenza2.7. Schemat blokowy3. Siedem nowych narzędzi jakości3.1. Diagram pokrewieństwa3.2. Diagram zależności3.3. Diagram drzewa3.4. Diagram tablicowy3.5. Tablicowa analiza danych3.6. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji3.7. Diagram sieciowy4. Siedem narzędzi wspomagających4.1. Analiza pola sił4.2. Burza mózgów4.3. Benchmarking4.4. Empowerment4.5. Przeprojektowanie organizacyjne4.6. Modele organizacyjne4.7. Wskaźniki statystyczne5. Analizy w systemie zarządzania jakością5.1. Analiza SWOT/TOWS5.2. Analiza ryzyka5.3. Analiza kosztów jakości5.4. Analiza reklamacji5.5. Analiza konkurencji5.6. Analiza zasobów ludzkich5.7. Analiza przywództwa5.8. Analiza zjawisk rynkowych6. Modele samooceny przedsiębiorstw6.1. Wymagania według PN-EN ISO 9004:2001 (ISO)6.2. Model Polskiej Nagrody Jakości (PNJ)6.3. Europejskie modele jakości (EQA, EFQM)6.4. Model wspólnej oceny jakości (CAF)7. Techniki komunikowania się7.1. Komunikacja7.2. Organizacja spotkań7.3. Prowadzenie prezentacji7.4. Kwestionariusz ankietyZamiast zakończeniaBibliografiaPrzewodnik po narzędziach menedżerskichZałączniki 1-11Indeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 978-83-7207-816-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl