Dodano produkt do koszyka

Promocja

METODY BADAWCZE W NAUKACH O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI

METODY BADAWCZE W NAUKACH O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI

MAREK LISIŃSKI, MAREK SZARUCKI

Wydawnictwo: PWE

Cena: 49.90 zł 39.42 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-208-2432-2

164 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. "Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research" realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera "Średniookresowa mobilność naukowców" finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001.

Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Analiza tożsamości nauk o zarządzaniu i jakości
1.1. Uwagi wstępne
1.2. Operacjonalizacja pojęcia tożsamości w analizie nauk o zarządzaniu i jakości
1.3. Proces powstawania i kształtowania się ontologii nauk o zarządzaniu i jakości jako warunek ustalenia jej tożsamości
1.4. Analiza strukturalna tożsamości nauk o zarządzaniu i jakości
1.5. Analiza przyczynowa tożsamości nauk o zarządzaniu i jakości
1.6. Uwagi końcowe

Rozdział 2. Natura metodologii nauk o zarządzaniu i jakości
2.1. Uwagi wstępne
2.2. Metoda, metodyka, metodologia - ujęcie definicyjne
2.3. Charakterystyka metodologii nauk o zarządzaniu i jakości jako subdyscypliny tych nauk
2.4. Uwagi końcowe

Rozdział 3. Paradygmaty metodologiczne nauk o zarządzaniu i jakości
3.1. Uwagi wstępne
3.2. Klasyfikacja paradygmatów nauk o zarządzaniu i jakości
3.3. Pojęcie paradygmatu metodologicznego
3.4. Analiza paradygmatów metodologicznych nauk o zarządzaniu i jakości
3.5. Uwagi końcowe

Rozdział 4. Problemy i metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
4.1. Uwagi wstępne
4.2. Pojęcia problemu i problemu badawczego
4.3. Problem badawczy, naukowy i praktyczny w naukach o zarządzaniu i jakości
4.4. Metody rozwiązywania problemów naukowych i praktycznych
4.5. Klasyfikator problemów badawczych i metod ich rozwiązywania w naukach o zarządzaniu i jakości
4.6. Uwagi końcowe

Rozdział 5. Typologia metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości
5.1. Uwagi wstępne
5.2. Przegląd typologii metod badawczych w naukach społecznych
5.3. Wybrane typologie metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości
5.4. Uwagi końcowe

Rozdział 6. Dobór metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości
6.1. Uwagi wstępne
6.2. Uwarunkowania filozoficzno-metodologiczne i metodyczne doboru metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości
6.3. Teoria decyzji jako teoretyczna podstawa formułowania koncepcji doboru metod badawczych
6.4. Model koncepcji doboru metod w rozwiązywaniu problemów badawczych nauk o zarządzaniu i jakości
6.5. Uwagi końcowe

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-208-2432-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl