MECHANIZM KSZTAŁTOWANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
KRZYSZTOF BŁOŃSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
Cena: 64.90 zł
58.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7972-187-0
314 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
...praca Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego stanowi niebanalne opracowanie z zakresu metody badawczej w trudno rozpoznawalnym obszarze. Oferuje nowe, ciekawe podejście badawcze i w pełni zasługuje na opublikowanie. Jest to opracowanie bardzo starannie przemyślane, konsekwentnie prowadzące czytelnika do przekonania, że proponowane przez Autora rozwiązania mają sens, przynoszą korzyści analityczne i poznawcze. Jest to opracowanie bardzo rzetelnie udokumentowane obszerną literaturą...Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Rószkiewicz
SPIS TREŚCI
Wstęp Rozdział pierwszy
Usługi jednostek samorządu terytorialnego i ich struktura 1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego 1.2. Istota i rodzaje usług świadczonych przez jednostkisamorządu terytorialnego 1.3. Aspekty zarządcze procesu świadczenia usług przez jednostkisamorządu terytorialnego 1.4. Kryteria oceny procesu świadczenia usług jednosteksamorządu terytorialnego Rozdział drugiSatysfakcja klienta z usług jednostek samorządu terytorialnego 2.1. Satysfakcja - istota, definicje 2.2. Mechanizm powstawania satysfakcji 2.3. Satysfakcja w teorii nauk społecznych i zarządzania jakością 2.4. Specyfika satysfakcji klienta z usług administracji samorządowej 2.5. Czynniki kształtujące satysfakcję z usług świadczonychprzez administrację samorządową Rozdział trzeciModelowe podejście do pomiaru satysfakcji 3.1. Metodyka pomiaru satysfakcji 3.2. Skale i indeksy wykorzystywane do pomiaru satysfakcji 3.3. Pomiarowe modele satysfakcji 3.4. Proste i złożone modele ilościowe pomiaru satysfakcji 3.5. Modele strukturalne w pomiarze satysfakcji klienta Rozdział czwartyCzynniki kształtujące satysfakcję klienta z usług jednostek samorząduterytorialnego - przegląd badań 4.1. Czynniki zależne od usługodawcy kształtujące satysfakcję klientaz usług JST - analiza źródeł wtórnych 4.2. Przykłady badań ukazujących znaczenie niezależnych od usługodawcyczynników kształtujących satysfakcję klienta z usług JST 4.3. Propozycja systematyki czynników kształtujących satysfakcję klientaz usług jednostek samorządu terytorialnego Rozdział piątyIdentyfikacja czynników kształtujących satysfakcję klienta z usługjednostek samorządu terytorialnego na podstawie badań pierwotnych5.1. Założenia metodologiczne badań własnych5.2. Satysfakcja z jakości świadczonych usług w opinii klientów 5.3. Satysfakcja pracowników jednostek samorządu terytorialnegoz oferowanych usług jako zależny od usługodawcy czynnikkształtujący satysfakcję odbiorców usług 5.4. Pozostałe czynniki zależne od usługodawcy kształtujące satysfakcjęklienta z usług jednostek samorządu terytorialnego 5.5. Czynniki niezależne od usługodawcy kształtujące satysfakcję klientaz usług jednostek samorządu terytorialnego Rozdział szóstyModelowe ujęcie mechanizmu kształtowania satysfakcji klientaz usług jednostek samorządu terytorialnego 6.1. Założenia modelu pomiarowego kształtowania satysfakcji klientaz usług jednostek samorządu terytorialnego 6.2. Model wpływu czynników zależnych od usługodawcówna satysfakcję klientów 6.3. Rola czynników niezależnych od usługodawcy w kształtowaniusatysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego 6.4. Prezentacja mechanizmu kształtowania się satysfakcjiz usług jednostek samorządu terytorialnego 6.5. Kierunki dalszych badań skuteczności świadczenia usługprzez jednostki samorządu terytorialnego Zakończenie Aneks statystyczny Załącznik Ankieta dla klientów Ankieta dla pracowników Bibliografia Spis rysunków i tabel Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7972-187-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.