HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2009-2014
Wydawnictwo: INSTYTUT BADAŃ RYNKU KONSUMPCJI I KONIUNKTUR
Cena: 99.90 zł
89.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 1899-7988-2014
453 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
Rocznik "Handel wewnętrzny w Polsce 2009-2014" składa się z pięciu części, obejmujących artykuły nt. zmian w handlu hurtowym i detalicznym w okresie objętym raportem, zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w handlu oraz znaczenia i rozwoju handlu internetowego w Polsce. Tegoroczną edycję uzupełniono artykułami dotyczącymi handlu za granicą oraz nowych zasad ochrony konsumentów podczas zawierania umowy sprzedaży i metodyki badań w handlu.W pierwszej części przedstawiono artykuły prezentujące: znaczenie i miejsce handlu wewnętrznego w gospodarce Polski, strukturę podmiotową handlu oraz sferę handlu wewnętrznego jako pracodawcę, sytuację ekonomiczno-finansową przedsiębiorstw handlowych i jej wpływ na możliwości rozwojowe poszczególnych grup firm, a także zmiany zachodzące w sieci handlu hurtowego i detalicznego. Ten zakres tematyczny pojawia się prawie od 20 lat. Ponieważ większość artykułów od lat przygotowywana jest według tej samej metodologii, stanowią one swoisty monitoring przemian dokonujących się w handlu w Polsce. W drugiej części zamieszczono artykuły, które koncentrują się na wybranych problemach dotyczących zastosowania nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych w sferze handlu. W części trzeciej natomiast - artykuły dotyczące handlu internetowego. Część czwarta obejmuje artykuły odnoszące się do handlu za granicą, piąta zaś - artykuły związane z metodyką badań w handlu i ochroną praw konsumentów.
SPIS TREŚCI
Część I
MIEJSCE HANDLU WEWNĘTRZNEGO W GOSPODARCE POLSKI W LATACH 2009-2014Znaczenie handlu wewnętrznego w systemie gospodarki narodowej - Robert NowackiEnterprises and People Employed in the Section Wholesale and Retail Trade- Repair of Motor Vehicles and Motorcycles - Lidia KuczewskaZmiany sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw handlowych w warunkach dynamicznych zmian polskiej gospodarki - Anna Skowronek-MielczarekZmiany w handlu hurtowym w latach 2009-2014 - Sławomir TajerZmiany w handlu detalicznym w latach 2009-2014 - Urszula Kłosiewicz-GóreckaRegionalne aspekty rozwoju handlu targowiskowego w Polsce - Krzysztof P. WojdackiHandel w obszarach przygranicznych - Halina PowęskaCzęść IIZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH W HANDLUInnovations in the Development of Supply Chains Managed by Retailers - Grażyna ŚmigielskaInformation and Communication Technologies as a Determinant of Growth in Competitiveness of a Commercial Enterprise - Katarzyna Bilińska-ReformatInnowacyjne rozwiązania technologiczne w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw handlu detalicznego z konsumentami - Zbigniew SpyraWykorzystanie Internetu do zakupu produktów i komunikacji przez segment "młodych dorosłych" - Izabela OstrowskaNowoczesne technologie zabezpieczające produkty przed kradzieżą w handlu detalicznym - Katarzyna WasilikCzęść IIIHANDEL INTERNETOWYSprzedaż wysyłkowa w Polsce w 1998 i 2012 r. - Mariusz TrojanowskiForms of E-commerce - Assessment of the Status and Trends in Poland - Marcin Lewicki, Andrzej SzymkowiakM-commerce - stan i perspektywy rozwoju - Barbara Borusiak, Andrzej SzymkowiakHandel mobilny (m-commerce) - zakupy przez urządzenia mobilne. Refleksje nad rozwojem rynku w Polsce - Aleksandra GrzesiukHandel elektroniczny - zagrożenie czy substytut handlu stacjonarnego? - Tomasz SzopińskiWykorzystanie Internetu w przedsiębiorstwach handlu detalicznego żywnością w województwie podkarpackim - Piotr CyrekKorzystanie z handlu elektronicznego przez mieszkańców województwa lubuskiego. Wyniki badania - Mariola MichałowskaZaufanie konsumentów generacji Y wobec handlu elektronicznego - Anetta BarskaCzęść IVHANDEL ZA GRANICĄThe Role of Innovations in Franchising Cooperation in Retail Trade. Lessons for Poland - Marta ZiółkowskaE-commerce Market in Ukraine: State and Development Prospects - Yuriy PachkovskyyCzęść VMETODYKA BADAŃ W HANDLU I OCHRONA PRAW KONSUMENTÓWMetody badań neuromarketingowych wykorzystywane do pozycjonowania marek własnych - Urszula GarczarekOchrona konsumentów w Polsce wobec nowych regulacji prawnych - Irena Ozimek
Kod wydawnictwa: 1899-7988-2014
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.