MACIERZ CELÓW WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OCENY EFEKTÓW PUBLIC RELATIONS
DARIUSZ TWORZYDŁO
Wydawnictwo: WSZIiZ W RZESZOWIE
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-60583-20-3
183 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwość jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Podadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I.Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem
1.1.Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR
1.2.Znaczenie wizerunku w organizacji
1.3.Grupy docelowe działań public relations
1.4.Public relations w strukturze organizacyjnej firmy.
1.5.Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR
1.6.Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku
ROZDZIAŁ II.Pomiar efektywności wizerunku na tle działań komunikacyjnych
organizacji
2.1.Finansowa wartość public relations
2.2.Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności
2.3.Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR
2.4.Efektywność i skuteczność działań public relations
2.5.Pomiar efektów ekonomicznychi pozaekonomicznych w działaniach PR
ROZDZIAŁ III.Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów
działań public relations
3.1.Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej
3.2.Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych
3.3.Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych
3.4.Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych
3.5.Praktyczne wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych
ROZDZIAŁ IV.Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji
4.1.Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji
4.2.Kryzys wizerunkowy
4.3.Ryzyko wizerunkowe reputacji
4.4.System wczesnego ostrzegania jako element crisis management
4.5.Rola macierzy w komunikacji kryzysowej
4.6.Organizacja w kryzysie
4.7.Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych
4.8.Efekty wynikające z wykorzystania macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym
ROZDZIAŁ V.Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce
5.1.Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem
5.2.Transformacja marki a proces umacniania wizerunku
5.3.Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji
marki
5.4.Programy PR w procesie kształtowania wizerunku
5.5.Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
PODSUMOWANIE I WNIOSKI
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
LITERATURA
INDEKS HASEŁ
Kod wydawnictwa: 978-83-60583-20-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.