Dodano produkt do koszyka

Promocja

MACIERZ CELÓW WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OCENY EFEKTÓW PUBLIC RELATIONS

MACIERZ CELÓW WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OCENY EFEKTÓW PUBLIC RELATIONS

DARIUSZ TWORZYDŁO

Wydawnictwo: WSZIiZ W RZESZOWIE

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-60583-20-3

183 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwość jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Podadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ I.Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem
1.1.Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR
1.2.Znaczenie wizerunku w organizacji
1.3.Grupy docelowe działań public relations
1.4.Public relations w strukturze organizacyjnej firmy.
1.5.Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR
1.6.Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku

ROZDZIAŁ II.Pomiar efektywności wizerunku na tle działań komunikacyjnych
organizacji
2.1.Finansowa wartość public relations
2.2.Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności
2.3.Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR
2.4.Efektywność i skuteczność działań public relations
2.5.Pomiar efektów ekonomicznychi pozaekonomicznych w działaniach PR

ROZDZIAŁ III.Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów
działań public relations
3.1.Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej
3.2.Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych
3.3.Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych
3.4.Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych
3.5.Praktyczne wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych

ROZDZIAŁ IV.Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji
4.1.Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji
4.2.Kryzys wizerunkowy
4.3.Ryzyko wizerunkowe reputacji
4.4.System wczesnego ostrzegania jako element crisis management
4.5.Rola macierzy w komunikacji kryzysowej
4.6.Organizacja w kryzysie
4.7.Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych
4.8.Efekty wynikające z wykorzystania macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym

ROZDZIAŁ V.Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce
5.1.Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem
5.2.Transformacja marki a proces umacniania wizerunku
5.3.Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji
marki
5.4.Programy PR w procesie kształtowania wizerunku
5.5.Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja

PODSUMOWANIE I WNIOSKI

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

LITERATURA

INDEKS HASEŁ

Kod wydawnictwa: 978-83-60583-20-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl