MARKA KORPORACYJNA A MARKA PRACODAWCY W OBLICZU ZMIAN NA RYNKU PRACY
AGATA MATUSZEWSKA-KUBICZ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Cena: 48.90 zł
44.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8220-008-9
195 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.
Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1
Employer branding w kontekście zmian na rynku pracy
1.1. Bieżąca sytuacja na rynku pracy
1.2. Zmiany społeczno-demograficzne
1.3. Zmiany organizacyjno-technologiczne
1.4. Geneza employer brandingu
1.5. Istota i proces employer brandingu - analiza wielowymiarowa
1.6. Marka pracodawcy z perspektywy organizacji - modele zarządzania employer
brandingu
Rozdział 2
Marka produktu i marka korporacyjna - analiza współzależności
2.1. Różnorodność pojęcia oraz charakterystyka marki
2.2. Rozróżnienie i relacje pomiędzy marką produktu a marką korporacyjną
2.3. Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy ją definiujące
Rozdział 3
Relacje pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy na podstawie badań własnych
3.1. Konstrukt intelektualny i metodyka badania
3.2. Spójność pomiędzy komunikowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki
pracodawcy badanych organizacji
3.3. Spójność pomiędzy percypowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki
pracodawcy badanych organizacji
3.4. Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki
korporacyjnej badanych organizacji
3.5. Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki
pracodawcy badanych organizacji
3.6. Weryfikacja hipotez badawczych
3.7. Model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy
3.8. Wnioski końcowe i kierunki przyszłych badań
Zakończenie
Bibliografia
Załączniki
Załącznik 1. Kwestionariusz wywiadu dla firm - marka korporacyjna
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu dla firm - marka pracodawcy
Załącznik 3. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 1, wersja A Załącznik 4. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 1, wersja B Załącznik 5. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 2, wersja A Załącznik 6. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 2, wersja B Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 3, wersja A Załącznik 8. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 3, wersja B Załącznik 9. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 4, wersja A Załącznik 10. Kwestionariusz ankiety dla respondentów - Organizacja 4, wersja B
Spis tabel
Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-8220-008-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.