LOGISTYKA PRZEDSIĘBIORSTW DYSTRYBUCYJNYCH
PIOTR CYPLIK, DANUTA GŁOWACKA, MAREK FERTSCH
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA LOGISTYKI
Cena: 35.90 zł
32.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-925896-1-7
oprawa: miękka Rok wydania: 2008 |
|
Skrypt ten przeznaczony jest do zajęć z przedmiotu "logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych" wykładanego w Wyższej Szkole Logistyki. Materiał w nim zawarty obejmuje zarówno treść wykładów, jak i ćwiczeń z wyżej wymienionego przedmiotu.Skrypt opracowano na podstawie literatury przedmiotu i praktycznych doświadczeń jego autorów. W treści przyjęto uproszczony standard dokumentowania cytowań. Jest to zgodne z ogólną zasadą opracowywania skryptów. Wydawnictwa lego rodzaju mają zachęcać Czytelnika do korzystania z literatury, a nie wyręczać go w tym zakresie.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Podstawy1. Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy2. Rodzaje kanałów dystrybucji3. Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne w kanałach dystrybucji4. Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenia logistykiProblemy5. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego6. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu hurtowego7. Problemy usługodawców logistycznych8. Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucjąwłasnych produktów
Metody i techniki9. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji10. Planowanie zasobów dystrybucji11. Dystrybucja masowa12. Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych13. Zarządzanie zapasami w dystrybucji14. Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji15. Lokalizacja centrów przeładunkowych16. Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji17. Zadania do samodzielnego rozwiązaniaPrzykłady18. Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup19. Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym20. Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym(klasyczny model działania marketu)2.1. Zadania logistyczne dealera samochodowego22. Różne warianty działania hurtowni23. Współpraca producentów i operatorów logistycznych
literatura
Kod wydawnictwa: 978-83-925896-1-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.