LEKSYKON PUBLIC RELATIONS
RED.JERZY OLĘDZKI, red.DARIUSZ TWORZYDŁO
Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.
Cena: 49.00 zł
44.10 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-927713-1-9
192 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2009
LEKSYKON PUBLIC RELATIONS przygotowany został przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk (prezes zarządu Związku Firm Public Relations), Michał Macierzyński (Bankier.pl), Marek Wróbel (prezes zarządu Fundacji Internet PR), Wiesław Gałązka (redaktor), Adam Łaszyn (prezes zarządu Alert Media Communications), prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations.
...Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie. Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR...
- prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło.
Ze wstępu
Kod wydawnictwa: 978-83-927713-1-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.