Dodano produkt do koszyka

Promocja

WEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

WEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

KATARZYNA KAMIŃSKA, MAGDALENA L. RZEMIENIAK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 34.00 zł 30.60 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-63569-10-5

174 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Książkę tę dedykujemy wszystkim, dla których tematyka public relations oraz komunikacji wewnętrznej jest obszarem zawodowego czy też prywatnego zainteresowania. Wicie aspektów komunikowania się wewnątrz organizacji ma uniwersalne znaczenie i może być przydatnych zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Dodatkowo, przedstawione w książce rozważania mogą mieć wpływ na analizę a w konsekwencji na poprawę komunikacji wewnętrznej, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kryzysowych. Książka ta jest adresowana do studentów oraz słuchaczy studiujących przedmioty takie jak: public relations, promocję marketingową, marketing, marketing specjalistyczny, badania marketingowe, zachowania konsumenckie czy obsługę klienta. Fragment wstępu

SPIS TREŚCI

WSTĘP

1. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W NOWOCZESNEJ FIRMIE 1.1. Istota komunikacji wewnętrznej 1.2. Proces komunikacji 1.3. Cele komunikacji wewnętrznej 1.4. Rodzaje komunikacji wewnętrznej 1.5. Bariery komunikacji 1.6. Narzędzia i techniki komunikacji 1.7. Efektywność komunikacji 1.8. Strategie komunikowania zmian w organizacji 1.9. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych 2. WSPÓŁCZESNE DZIAŁANIA W1ZERUNK0WE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ 2.1. Employer branding 2.2. Personal branding 2.3. Technologia w komunikacji wewnętrznej 2.4. Media społecznościowe a PR wewnętrzne 2.5. CSR a komunikacja wewnętrzna 2.6. Monitoring działań w zakresie PR wewnętrznego 3. IDENTYFIKACJA SYTUACJI KRYZYSOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 3.1. Definicja zjawiska kryzysu w aspekcie marketingowym i jego charakterystyka 3.2. Uczestnicy sytuacji kryzysowej 3.3. Przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych 3.4. Kategorie sytuacji kryzysowych 3.5. Kryzys - składowa poszczególnych etapów wzrostu organizacji 3.6. Scenariusze postępowania firm w sytuacjach kryzysowych 3.7. Plan komunikacji w sytuacji kryzysowej 3.8. Strategie komunikacji w sytuacji kryzysowej 3.9. Konsekwencje braku skutecznych działań komunikacyjnych w sytuacjach kryzysowych 4. ANALIZA I OCENA ROLI DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNEGO W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH 4.1. Wpływ działań PR wewnętrznego na kryzysy branży telemarketingowej 4.2. Zastosowane metody badawcze oraz opis próby badawczej 4.3. Wnioski wynikające z przeprowadzonych wywiadów ustrukturalizowanych 4.4. Prezentacja wyników otrzymanych za pomocą kwestionariuszy ankietowych 4.5. Omówienie i interpretacja otrzymanych wyników 4.6. Trendy w komunikacji wewnętrznej - wywiady eksperckie 4.7. Ocena roli komunikacji wewnętrznej w kontekście sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych 4.8. Prewencja antykryzysowa na podstawia działań w zakresie PR wewnętrznego w firmie Mars Polska

ZAKOŃCZENIE

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-63569-10-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl