Dodano produkt do koszyka

Promocja

KULTURA MEDIA SPOŁECZEŃSTWO SYMBIOTYCZNE ZWIĄZKI

KULTURA MEDIA SPOŁECZEŃSTWO SYMBIOTYCZNE ZWIĄZKI

red.nauk.JOANNA BIERÓWKA, red.nauk.ZBIGNIEW PUCEK

Wydawnictwo: KRAKOWSKA AKADEMIA IM.ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7571-254-4

168 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013

Przedstawione zagadnienia pomyślane są jako propozycja pewnej ramy interpretacyjnej zespalającej w płaszczyźnie teoretycznej poszukiwania podjęte przez autorów tekstów zamieszczonych w prezentowanym zbiorze, a także w dwóch poprzednich. Książka Kultura - media - społeczeństwo. Symbiotyczne związki zamyka trzyczęściowy cykl zbiorowych monografii poświęconych refleksji nad złożonymi relacjami kultury, mediów i sferą rzeczywistości społecznej. Poprzedzają go wydane wcześniej monografie Media a opinie i postawy społeczne i Media w Polsce, Polska w mediach poświęcone również rozmaitym aspektom wspomnianych symbiotycznych relacji. Przy pewnym naturalnym rozproszeniu tematycznym, które wynika z różnorodności zainteresowań i dyscyplinowej orientacji autorów, wyznaczenie takiego myślowego punktu odniesienia może okazać się przydatne. ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp (Zbigniew Pucek) Tadeusz Michalczyk Teoretyczne aspekty stanowienia (tworzenia) rzeczywistości społecznej Ignacy S. Fiut Wydarzenie medialne jako źródło faktów społecznych Krzysztof Loska Swój i obcy - japońska wielokulturowość Maciej Pletnia Wpływ kultury zachodniej na japońską kulturę popularną na podstawie współczesnego japońskiego kina oraz muzyki pop Marta Anna Raczek-Karcz Le citta invisibili - praktyki wirtualizacji przestrzeni miejskiej w czołówkach polskich seriali Piotr Stawiński Media, religia i polityka. Teleewangelizacja w społeczno-politycznych realiach USA Marta du Vall Sacrum i polityka w amerykańskim teatrze alternatywnym lat sześćdziesiątych XX wieku Katarzyna Plebańczyk Między wzorcami człowieka kulturalnego a uczestnictwem w kulturze - z perspektywy wyzwań dla zarządzania kulturą Noty o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7571-254-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl