KULTURA MASOWA A MARKETING POLITYCZNY. PRZYPADEK AMERYKAŃSKICH KAMPANII PREZYDENCKICH 2000 I 2004
ŁUKASZ WOJTKOWSKI
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 37.70 zł
33.93 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7611-384-5
131 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie - realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych. Zazwyczaj elementy używane w kampaniach amerykańskich przeszczepiane są następnie na grunty innych krajów, również Polski. [...] to książka kierowana do ludzi o wykształceniu socjologicznym, politologicznym, kulturoznawczym, historycznym oraz do specjalistów w zakresie stosunków międzynarodowych.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział I
MARKETING POLITYCZNY A KULTURA MASOWA- SPECYFIKA AMERYKAŃSKA
1. Kultura masowa - wynalazek amerykański
2. Marketing w polityce
3. Media masowe w komunikacji politycznej
4. Podsumowanie - specyfika amerykańskiego wyborcy
Rozdział II
KAMPANIA PREZYDENCKA 2000 - WIZERUNEK POLITYCZNY LIDERÓW A JEGO SPOŁECZNY ODBIÓR
1. Sztuka a marketingowy model kampanii wyborczej
2. Kreacja medialna politycznego wizerunku kandydatów
3. Program wyborczy
4. Targeting kluczem do zwycięstwa
5. Media i artyści - opozycja wobec prezydenta
6. Podsumowanie
Rozdział III
KAMPANIA PREZYDENCKA 2004 - MEDIA I KULTURA MASOWA
1. Przełomowa kampania
2. Skrajny liberał versus prezydent czasu wojny
3. Programy i strategie
4. Kampania wyborcza w mediach
5. Sztuka jako wyraz społecznego niezadowolenia
6. Podsumowanie
WNIOSKI KOŃCOWE - WYJĄTKOWA AMERYKA
ANEKS
BIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-7611-384-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.