Dodano produkt do koszyka

Promocja

KSZTAŁTOWANIE RELACJI POMIĘDZY PRACODAWCĄ A BYŁYMI PRACOWNIKAMI

KSZTAŁTOWANIE RELACJI POMIĘDZY PRACODAWCĄ A BYŁYMI PRACOWNIKAMI

ANNA KRASNOVA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8220-522-0

187 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie nie pracują.

W obecnych czasach deficytów personalnych spowodowanych względami demograficznymi, ekonomicznymi oraz społecznymi problematyka ta jest niezmiernie aktualna, gdyż pracodawcy faktycznie walczą o pracowników, także tych, którzy po pewnym okresie pracy gdzie indziej mogą do nich wrócić.

Publikacja dostarcza zarówno wyników analiz teoretycznych, jak i badań empirycznych, na dodatek nie tylko ilościowych, lecz także jakościowych, co jest bardzo cenne dla praktyków.

Prof. dr hab. Anna Lipka
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Teoretyczne aspekty kształtowania relacji pracodawcy z byłymi pracownikami
1.1. Derekrutacja - rozważania terminologiczne
1.2. Relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
1.2.1. Istota relacji pomiędzy pracownikiem a pracodawcą
1.2.2. Determinanty kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
1.2.3. Relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikiem przez pryzmat teorii wymiany
społecznej
1.2.4. Rola relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem w kontekście polityki
personalnej
1.3. Zarządzanie relacjami z pracownikami a byli pracownicy
1.3.1. Założenia koncepcji Zarządzania Relacjami z Pracownikami
1.3.2. Metody i narzędzia zarządzania relacjami z pracownikami
1.3.3. Proces zarządzania relacjami z byłymi pracownikami
1.4. Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami w świetle analizy literatury
1.4.1. Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami - dotychczasowy stan wiedzy
1.4.2. Corporate Alumni Program - istota, założenia
1.4.3. Przykłady programów utrzymywania relacji z byłymi pracownikami

Rozdział 2
Determinanty kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi praŞcownikami w Świetle wyników badań ilościowych
2.1. Badania wstępne
2.1.1. Metodyka badań wstępnych
2.1.2. Przebieg oraz wyniki badań wstępnych
2.2. Metodyka badań ilościowych
2.3. Procedura badań ilościowych
2.4. Charakterystyka badanych
2.4.1. Sylwetki respondentów
2.4.2. Prezentacja badanych pracodawców
2.5. Rozstanie się pracodawcy z pracownikiem
2.5.1. Przyczyny rozstania się pracodawcy z pracownikiem
2.5.2. Atmosfera rozstania się
2.6. Diagnoza relacji pomiędzy pracownikami a byłymi pracodawcami
2.6.1. Relacje pomiędzy badanymi a ich ostatnim byłym pracodawcą
2.6.2. Działania podejmowane przez pracodawców w zakresie kształtowania relacji z byłymi pracownikami
2.6.3. Przyczyny nieutrzymywania relacji z byłym pracodawcą
2.6.4. Propozycja kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami
2.7. Perspektywy kształtowania relacji w opinii badanych pracowników

Rozdział 3
Determinanty kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami w świetle wyników badań jakościowych
3.1. Metodyka badań jakościowych
3.2. Przebieg badania
3.3. Czynniki kształtujące relacje z byłym pracodawcą
3.3.1. Opinia badanych o okresie zatrudnienia
3.3.2. Relacje interpersonalne w miejscu pracy
3.3.3. Przyczyna derekrutacji oraz proces rozstania się
3.3.4. Bezpośredni przełożony
3.4. Korzyści z kształtowania relacji w opinii byłych pracowników
3.5. Możliwości skutecznego kształtowania relacji z byłymi pracownikami w opinii badanych
3.6. Nastawienie badanych do kształtowania relacji z byłymi pracodawcami

Rozdział 4
Synteza kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami
4.1. Wnioski z przeprowadzonych badań ilościowych
4.2. Wnioski z badań jakościowych
4.3. Odpowiedzi na pytania badawcze
4.4. Model kształtowania relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis schematów i wykresów

Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety

Załącznik 2. Dyspozycje oraz kwestionariusz wywiadu

Kod wydawnictwa: 978-83-8220-522-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl