Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KONKUROWANIE W PŁASKIM ŚWIECIE BUDOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW PRZYSTOSOWANYCH DO PŁASKIEGO ŚWIATA
VICTOR K. FUNG, WILLIAM K. FUNG, YORAM (JERRY) WIND
Wydawnictwo: WAiP
Cena: 45.00 zł
40.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-60807-69-9
240 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Płaski świat już istnieje. Organizacje, które mogą się do niego przyłączyć i zrozumieć w jaki sposób funkcjonuje, przekonają się, że daje im wiele nowych możliwości.Te, które nie zdołają dostatecznie szybko dostosować się do nowych realiów, pozostaną w tyle albo zostaną wykupione przez te, które nauczyły się konkurowania w płaskim świecie. Możliwości są tak wielkie, jak cała kula ziemska. W jaki sposób powinieneś przetworzyć swoją organizację, swoje zarządzanie i swoje nastawienie, żeby je wykorzystać?O czym jest ta książka? Oczywiście o firmie Li & Fung. Ale sądzę, ze przede wszystkim o relacjach w biznesie i o tym, że można odnieść sukces kierując się prostymi regułami.Czytając tę książkę myślałem, ze właściwie wszystko jest proste. Trzeba mieć technologię informacyjną, pokój i spokój oraz zaufanie- i tak można stworzyć firmę, mającą ponad 8000 partnerów na świecie. A co z ludźmi? Co z opisywanymi wielokrotnie cechami kultury nastawionej propartnersko, ceremonialnej, przesyconej konfucjanizmem. Jest. Jak piszą autorzy "relacje międzyludzkie w biznesie, jak w większości pozostałych dziedzin są najważniejsze". Piszą o relacjach wąskich i głębokich, między wieloma ludźmi, na wielu szczeblach, w wielu organizacjach. Myślę, że budując Web2, e-biznes itp. warto o tym pamiętać.
prof. Robert Rządca
Kod wydawnictwa: 978-83-60807-69-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.