Dodano produkt do koszyka

Promocja

JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU

JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU

ARKADIUSZ KOCIMSKI, ADRIAN KOMSTA

Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90 zł 31.52 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-8368-5

142 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ
Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż?
Skąd takie postrzeganie?
10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży
Pogromcy mitów sprzedaży

Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA?
Zacznij od odpowiedniego nastawienia
Nigdy nie przestawaj się uczyć
Bądź przygotowany na każdy scenariusz
Kształtuj cechy dobrego doradcy

Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY
Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył?
Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca...
Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje?
Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój

Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM
Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna?
Savoir-vivre pierwszej rozmowy
Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"?

Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY
Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą?
Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą?
Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem?

Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI
Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca?
Dlaczego klienci nie są kreatywni?
Jak przygotować się do startu?
3... 2... 1... Go!
Nie zapomnij o ostatnim płotku

Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży
Negocjacje to nie sprint, a maraton
Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy
Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna
Zamknij wszystkie furtki

Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej?
Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie?
Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować?
Zapraszam do kasy
Doszło do sprzedaży i co dalej?

O AUTORACH

Kod wydawnictwa: 978-83-283-8368-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl