Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE W BIZNESIE WYBRANE ZAGADNIENIA

INNOWACJE W BIZNESIE WYBRANE ZAGADNIENIA

GRZEGORZ SZYMAŃSKI, red.MIRELLA BARAŃSKA-FISCHER, ROBERT BLAŻLAK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7283-813-1

150 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Monografia pod red. Mirelli Barańskiej-Fischer stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania, promocji i kreowania innowacyjności na potrzeby projektowania i realizacji procesów biznesowych - dla innowacyjnych przedsiębiorców może być inspiracją do przeprowadzenia interesujących studiów literaturowych, a studentom kierunków takich jak zarządzanie, organizacja i zarządzanie oraz marketing czy ekonomia dostarczy nowych treści merytorycznych, mogących mieć zastosowanie w dydaktyce.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Innowacyjność organizacji - istota zagadnienia, uwarunkowania
i charakter (Mirella Barańska-Fischer, Robert Blażlak)
1.1. Innowacyjność organizacji jako zdolność kreująca jej wartość
1.2. Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw
1.3. Innowacyjność przedsiębiorstw a funkcjonowanie organizacji
sieciowej
1.4. Uwarunkowania budowy i funkcjonowania ekosystemu innowacji
1.5. Rynek i istota otwartych innowacji

2. Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz rozwoju innowacji
(Robert Blażlak)
2.1. Istota procesu biznesowego
2.2. Fazy realizacji procesu biznesowego na rzecz kreowania
innowacji
2.3. Charakterystyka wybranych modeli procesów rozwoju innowacji
2.3.1. Podażowy i popytowy model procesu rozwoju innowacji
2.3.2. Interakcyjny model procesu rozwoju innowacji
2.3.3. Symultaniczny model procesu rozwoju innowacji
2.3.4. Model związanego łańcucha procesu rozwoju innowacji
2.3.5. Inne, wybrane modele procesu rozwoju innowacji

3. Zarządzanie innowacjami - od powstania idei do komercjalizacji
innowacji produktowych (Mirella Barańska-Fischer)
3.1. Gospodarka oparta na innowacjach - wyzwanie czy konieczność?
3.2. Innowacje produktowe - istotny czynnik rozwoju organizacji i rynku
3.3. Dyfuzja innowacji produktowych - akceptacja innowacji
a wzorce zachowań ich adresatów
3.4. Atrybuty innowacji produktowych a decyzje klientów
3.5. Skąd brać oryginalne pomysły, czyli o źródłach informacji
dla twórców innowacji produktowych
3.6. Proces rozwoju innowacji produktowych i jego charakterystyka
3.7. Przełomowe europejskie innowacje produktowe szansą na rozwój
rynku

4. Promocja innowacji jako system komunikacji przedsiębiorstwa
z rynkiem (Grzegorz Szymański)
4.1. Komunikacja marketingowa - istota, charakter i instrumenty
4.2. Reklama innowacji jako najbardziej popularny na rynku
instrument ich promocji
4.3. Public relations - narzędzie budowania świadomości istnienia
innowacji
4.4. Sprzedaż osobista in. promocja osobista - specyfika relacji,
jej uwarunkowania i charakter
4.5. Promocja uzupełniająca (dodatkowa) - jej istota, specyficzne
cechy i uwarunkowania aplikacji rynkowej

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Summary

Charakterystyka zawodowa autorów

Kod wydawnictwa: 978-83-7283-813-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl