Dodano produkt do koszyka

Promocja

HISTORIA PRZYSZŁOŚCI OCULUS FACEBOOK I REWOLUCJA WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI

HISTORIA PRZYSZŁOŚCI OCULUS FACEBOOK I REWOLUCJA WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI

BLAKE J. HARRIS

Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00 zł 46.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-6689-3

500 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji.
Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa!

SPIS TREŚCI

Przedmowa
Od autora
Prolog

CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA

Rozdział 1. Chłopiec, który żył, by modować
Rozdział 2. Wielki Carmack
Rozdział 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych
Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem
Rozdział 5. STK
Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa
Rozdział 7. Wolność to szczęście
Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica
Rozdział 9. Rozwój
Rozdział 10. Valve!
Rozdział 11. Kickstarter

CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY

Rozdział 12. Król popularnych gier
Rozdział 13. W świetle jupiterów
Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie
Rozdział 15. Hongkońska kombinacja
Rozdział 16. Dzieciaki
Rozdział 17. Oculus kontra Ouya
Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013
Rozdział 19. Księga Przysłów, 29:18
Rozdział 20. Od ściany do ściany
Rozdział 21. GDC

CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY

Rozdział 22. Działaj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0)
Rozdział 23. Dziewięć opowieści
Rozdział 24. Przyszłość świata gier
Rozdział 25. Andrew Reisse
Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać
Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie
Rozdział 28. Walka o pozycję
Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie
Rozdział 30. Śladem Blue
Rozdział 31. Gwałtowne reakcje
Rozdział 32. Nowa normalność
Rozdział 33. HTC dołącza do gry
Rozdział 34. Niespodziewani goście
Rozdział 35. Ucieczka do przodu
Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla

CZĘŚĆ IV. POLITYKA

Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku
Rozdział 38. Przebudzenie śpiących gigantów
Rozdział 39. Blokada
Rozdział 40. Kontrola uprawnień
Rozdział 41. Diabeł tkwi w szczegółach
Rozdział 42. Elastyczność
Rozdział 43. Dramat internetowy
Rozdział 44. The Daily Beast
Rozdział 45. Banicja
Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument
Rozdział 47. Wyrok
Rozdział 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podołać
Rozdział 49. Pracownik numer jeden
Rozdział 50. Powrót

Podziękowania

Przypisy

Kod wydawnictwa: 978-83-283-6689-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl