Dodano produkt do koszyka

Promocja

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2011-2016

HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2011-2016

Wydawnictwo: INSTYTUT BADAŃ RYNKU KONSUMPCJI I KONIUNKTUR

Cena: 89.90 zł 80.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

Część I
ZMIANY W HANDLU WEWNĘTRZNYM W POLSCE W LATACH 2011-2016

Znaczenie sfery handlu wewnętrznego w gospodarce Polski - Robert Nowacki

Przedsiębiorstwa i pracujący w sekcji "Handel; naprawa pojazdów samochodowych" - Lidia Kuczewska

Zmiany sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw handlowych w latach 2011-2015 - Anna Skowronek-Mielczarek

Zmiany w handlu hurtowym artykułami konsumpcyjnymi - Sławomir Tajer

Quantitative and Qualitative Changes in the Retailing Network in Poland in 2011-2016 - Urszula Kłosiewicz-Górecka

Sprzedaż detaliczna żywności w Polsce i w Unii Europejskiej w latach 2011-2015 - Krystyna Świetlik

Część II
UWARUNKOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH

Motywy podejmowania działalności gospodarczej w handlu detalicznym - Piotr Cyrek

Wiedza na temat zachowań klientów jako podstawa budowy strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego - Katarzyna Bilińska-Reformat, Beata Reformat

Zmiany konsumpcji a rozwój handlu detalicznego - wybrane aspekty - Anna Gardocka-Jałowiec

Zakupy off-line a on-line - postawy młodych konsumentów wobec korzystania z mobilnych aplikacji w świetle badań - Magdalena Stefańska

Uwarunkowania skutecznych negocjacji biznesowych - Sławomir Dybka

Zakres zastosowania przepisów o odsetkach ustawowych za zwłokę w spełnieniu świadczenia pieniężnego w ramach transakcji handlowych oraz przyczyny wprowadzenia tych przepisów - Dariusz Kowalski

Online distribution restraints in decisions of the President of the Office of Competition and Consumer Protection - Bartosz Targański

Część III
HANDEL W PROCESIE PRZEMIAN STRUKTURALNYCH

Analiza sprzedaży detalicznej w Polsce i krajach UE w świetle uwarunkowań makroekonomicznych - Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek

Tworzenie wartości dla klienta w handlu detalicznym w aspekcie przemian w konsumpcji - Magdalena Sobocińska

Wieloformatowość w handlu detalicznym - przesłanki, przejawy, konsekwencje - Barbara Kucharska

Centra handlowe jako miejsce spędzania czasu wolnego - Beata Kolny

Social Supermarkets as the New Dimension of CSR and Their Contribution to Sustainable Development - Grażyna Śmigielska, Blazenka Knezević, Ivana Marić

Kanały dystrybucji żywności ekologicznej w Polsce - stan i kierunki rozwoju - Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz

Usługi logistyczne w branży e-commerce - ocena stanu i perspektywy rozwoju - Katarzyna Wasilik

Obszary ryzyka w działalności krajowych producentów marek własnych detalistów - Zbigniew Spyra

Zakres współpracy średnich i dużych detalistów z producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku - Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk

Współpraca operatorów logistycznych z producentami produktów FMCG - wybrane aspekty handlowe - Katarzyna Bilińska-Reformat, Marcin Świtała

Część IV
HANDEL ZA GRANICĄ

Price versus Private Label Image in Slovakia: Case of COOP Jednota Slovensko - Elena Horska, Ludmila Nagyova, Filip Tkac, Patrik Horsky, Michal Varga

Znaczenie handlu internetowego w wybranych krajach - analiza porównawcza - Barbara Borusiak

Sunday Trading - a Comparative Analysis for Selected European Countries - Aleksandra Grzesiuk

Kod wydawnictwa: 1899-7988-2016

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl