HANDEL WEWNĘTRZNY W POLSCE 2011-2016
Wydawnictwo: INSTYTUT BADAŃ RYNKU KONSUMPCJI I KONIUNKTUR
Cena: 89.90 zł
80.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
Część I
ZMIANY W HANDLU WEWNĘTRZNYM W POLSCE W LATACH 2011-2016
Znaczenie sfery handlu wewnętrznego w gospodarce Polski - Robert Nowacki
Przedsiębiorstwa i pracujący w sekcji "Handel; naprawa pojazdów samochodowych" - Lidia Kuczewska
Zmiany sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw handlowych w latach 2011-2015 - Anna Skowronek-Mielczarek
Zmiany w handlu hurtowym artykułami konsumpcyjnymi - Sławomir Tajer
Quantitative and Qualitative Changes in the Retailing Network in Poland in 2011-2016 - Urszula Kłosiewicz-Górecka
Sprzedaż detaliczna żywności w Polsce i w Unii Europejskiej w latach 2011-2015 - Krystyna Świetlik
Część II
UWARUNKOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH
Motywy podejmowania działalności gospodarczej w handlu detalicznym - Piotr Cyrek
Wiedza na temat zachowań klientów jako podstawa budowy strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego - Katarzyna Bilińska-Reformat, Beata Reformat
Zmiany konsumpcji a rozwój handlu detalicznego - wybrane aspekty - Anna Gardocka-Jałowiec
Zakupy off-line a on-line - postawy młodych konsumentów wobec korzystania z mobilnych aplikacji w świetle badań - Magdalena Stefańska
Uwarunkowania skutecznych negocjacji biznesowych - Sławomir Dybka
Zakres zastosowania przepisów o odsetkach ustawowych za zwłokę w spełnieniu świadczenia pieniężnego w ramach transakcji handlowych oraz przyczyny wprowadzenia tych przepisów - Dariusz Kowalski
Online distribution restraints in decisions of the President of the Office of Competition and Consumer Protection - Bartosz Targański
Część III
HANDEL W PROCESIE PRZEMIAN STRUKTURALNYCH
Analiza sprzedaży detalicznej w Polsce i krajach UE w świetle uwarunkowań makroekonomicznych - Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek
Tworzenie wartości dla klienta w handlu detalicznym w aspekcie przemian w konsumpcji - Magdalena Sobocińska
Wieloformatowość w handlu detalicznym - przesłanki, przejawy, konsekwencje - Barbara Kucharska
Centra handlowe jako miejsce spędzania czasu wolnego - Beata Kolny
Social Supermarkets as the New Dimension of CSR and Their Contribution to Sustainable Development - Grażyna Śmigielska, Blazenka Knezević, Ivana Marić
Kanały dystrybucji żywności ekologicznej w Polsce - stan i kierunki rozwoju - Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz
Usługi logistyczne w branży e-commerce - ocena stanu i perspektywy rozwoju - Katarzyna Wasilik
Obszary ryzyka w działalności krajowych producentów marek własnych detalistów - Zbigniew Spyra
Zakres współpracy średnich i dużych detalistów z producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku - Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk
Współpraca operatorów logistycznych z producentami produktów FMCG - wybrane aspekty handlowe - Katarzyna Bilińska-Reformat, Marcin Świtała
Część IV
HANDEL ZA GRANICĄ
Price versus Private Label Image in Slovakia: Case of COOP Jednota Slovensko - Elena Horska, Ludmila Nagyova, Filip Tkac, Patrik Horsky, Michal Varga
Znaczenie handlu internetowego w wybranych krajach - analiza porównawcza - Barbara Borusiak
Sunday Trading - a Comparative Analysis for Selected European Countries - Aleksandra Grzesiuk
Kod wydawnictwa: 1899-7988-2016
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.