Dodano produkt do koszyka

Promocja

HANDEL I JEGO ROZKWIT PO ROKU 1989

HANDEL I JEGO ROZKWIT PO ROKU 1989

EWA WALICZEK

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE SOPHIA

Cena: 70.90 zł 63.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65929-74-7

129 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się proces związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były dostępne dla społeczeństwa, zaczęły również powstawać punkty handlowe oferujące coraz to nowe produkty (produkty repozycjonowane - istniejące produkty kierowane na nowe rynki lub segmenty rynku), co oczywiście spowodowane było sytuacja polityczną kraju. Na podstawie teoretycznej analizy można wnioskować przyczyny, które pomogły niektórym produktom przetrwać do dnia dzisiejszego i stać się produktami o lepszej, wyższej jakości, pomimo zwiększającej się po 1990 roku konkurencji na rynku wewnętrznym. Przedstawiony jest stosunek inwestorów zewnętrznych do polskich marek produktów, do których prawa nabyli oni wraz z inwestycją kapitału w określonym przedsiębiorstwie. Opracowanie przedstawia ewolucję polskiego handlu związanego z promocją w coraz większym stopniu nowoczesną, nowymi niestandardowymi formami sprzedaży, które nie były potrzebne na początkach przemian związanych z żywnością z powodu dużej chłonności rynku. Z upływem lat i przeobrażeniami, które przeszły przez Polskę, coraz większym zbytem cieszą się produkty luksusowe, które charakteryzują się przede wszystkim wysoką jakością.
Autorka

SPIS TREŚCI

PRZEDMOWA

WPROWADZENIE

I. ROZWÓJ HANDLU PO 1989
Wstęp
1.1. Dynamika rozwoju handlu detalicznego w Polsce
1.2. Rynek handlu detalicznego w Polsce
1.3. Możliwości zarządzania przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego w czasach
kryzysu
1.4. Proces transformacji gospodarczej
1.5. Nawyki żywnościowe Polaków i determinanty konsumpcji
1.6. "Przodem do klienta" - promocja sprzedaży
1.7. Kreowanie wizerunku produktów żywnościowych
1.8. Narzędzia Visual marketingu
1.9. Atmosfera sklepu
10. Innowacje w handlu detalicznym
Podsumowanie
Literatura

II. ROZWÓJ TECHNIK HANDLU PO 1989
Wstęp
2.1. Przemiany struktury handlu w Polsce
2.2. Strategia promowania żywności
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw
2.4. Nowoczesne formy promocji stosowane w handlu żywnością
2.5. Wszystko o Ambient marketingu
2.6. Wykorzystanie działań ambientowych dla produktów żywnościowych
2.7. Ulotki reklamowe jako narzędzie komunikacji rynkowe
2.8. Nowe media a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlowych
2.9. Zarządzanie komunikacją w przedsiębiorstwach handlowych
Podsumowanie
Literatura

III. POCZĄTKI LUKSUSU W POLSCE PO 1989
Wstęp
3.1. Zachowanie nabywcy na rynku produktów żywnościowych
3.2. Geneza pojęcia luksusu
3.3. Opinie Polaków na temat bogactwa, jego źródeł i ludzi bogatych
3.4. Postrzeganie produktów luksusowych
3.5. Konsument produktów luksusowych
3.6. Strategia marketingowa przedsiębiorstw produktów luksusowych
Podsumowanie
Literatura

ZAKOŃCZENIE

Kod wydawnictwa: 978-83-65929-74-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl