Dodano produkt do koszyka

Promocja

GOVERNANCE I WYZWANIA PARTYCYPACJI PUBLICZNEJ

GOVERNANCE I WYZWANIA PARTYCYPACJI PUBLICZNEJ

red.nauk.KAZIMIERA WÓDZ, red.nauk.PIOTR KULAS

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62897-30-8

203 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Nasza refleksja nad partycypacją publiczną, której wyrazem jest niniejsza publikacja, wychodzi naprzeciw temu, co dzieje się aktualnie na świecie i w Polsce, zwłaszcza na poziomie lokalnym i regionalnym, ale nie tylko. Lokalność i regionalizm stanowią w niniejszej pracy punkt wyjścia.Sądzimy, że w przypadku interesującego nas tematu, większość spraw zaczyna się na tym poziomie. Debata nad kondycją społeczeństwa obywatelskiego, stan dialogu obywatelskiego, problem reprezentacji politycznej, niedoskonałość polskiej samorządności, problem centralizacji i decentralizacji, początki ruchów społecznych konstytuujących się jako ruchy sprzeciwu, domaganie się coraz większej reprezentacji politycznej i praw przez mniejszości kulturowe i etniczne, to tylko niektóre z problemów współczesnych społeczeństw, w tym również polskiego społeczeństwa. Wszystkie mają jednocześnie charakter lokalny i globalny. W książce, którą oddajemy do rąk czytelnika staramy się analizować problem partycypacji publicznej w kontekście współrządzenia governance. Innymi słowy, w większości tekstów zgromadzonych w tym tomie przewija się następujące pytanie: jak zagospodarować aktywność obywateli i wykorzystać ją jako element współrządzenia, demokracji negocjowanej, demokracji partycypacyjnej.

SPIS TREŚCI

Kazimiera Wódz, Piotr Kulas, WprowadzenieCzęść IPartycypacja publicznaKazimiera Wódz, Dyskurs publiczny - dialog obywatelski -partycypacja publiczna? Przyczynek do analizy kondycjispołeczeństwa obywatelskiego w PolsceJacek Wódz, Kilka refleksji na temat reprezentacji politycznejw regionachPiotr Kulas, Autonomia czy samorządność: aspekty społecznei prawneRobert Pyka, Komunikacja polityczna w warunkach III RP - kilkauwag na temat barier na drodze do demokracji dcliberacyjnejGrzegorz Libor, Wybory parlamentarne w 2011 roku na przykładziegminy Mikołów i powiatu mikołowskiego - lokalny wymiarkomunikowania politycznego w analizie wyborczejCzęść IIKomunikacja politycznaJolanta Klimczak-Ziólek, Parytet w teorii i praktyce politycznejDaniela Dzienniak-Pulina, Mocne i słabe strony plakatuwyborczegoRenata Jankowska, Imigracja jako element marketingupolitycznego Nicolasa Sarkozy‘-egoPaulina Polko, Budowa infrastruktury miejskiej w retorycepolityków - w kampaniach wyborczych i po ich zakończeniu -case study Parku Wodnego w TychachMaciej Witkowski, Między partycypacją a etnicznym modelem biznesu

Kod wydawnictwa: 978-83-62897-30-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl