FUNKCJA MOTYWOWANIA W STABILIZACJI SYTUACJI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
EDYTA BOMBIAK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET PRZYRODNICZO-HUMANISTYCZNY W SIEDLCACH
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7051-924-7
265 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Publikacja jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką zarządzania kapitałem ludzkim. Stanowi ona lekturę, która może być pomocna zarówno dla wykładowców, jak i studentów kierunków ekonomicznych. W szczególności jest jednak kierowana do menedżerów różnych szczebli zarządzania, merytorycznie odpowiedzialnych za opracowywanie i realizację strategii motywowania. Bez względu na branżę, obszar funkcjonalny czy wielkość podmiotu lektura ta może stanowić źródło inspiracji dla kadry menedżerskiej do podjęcia refleksji nad stosowanymi dotychczas praktykami motywacyjnymi i skłaniać do wdrażania nowych, innowacyjnych rozwiązań, które przyczynią się do wzrostu wartości kapitału ludzkiego organizacji oraz lepszego nim dysponowania, w celu poprawy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.
SPIS TREŚCI
Wstęp Rozdział 1FUNKCJA MOTYWOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE1.1. Istota pojęć motywacja i motywowanie 1.2. Ewolucja podejścia do motywowania pracowników 1.3. Przegląd teorii motywacji 1.3.1. Teorie treści 1.3.2. Teorie procesu 1.4. Narzędzia motywowania pracowników 1.5. Specyfika motywowania 3.0 Rozdział 2SYTUACJA FINANSOWA I WYBRANE JEJ DETERMINANTY2.1. Pojęcie sytuacji finansowej i czynniki ją kształtujące 2.2. Narzędzia motywowania a sytuacja finansowa przedsiębiorstwa 2.3. Efektywność gospodarowania zasobami ludzkimioraz sposoby jej pomiaru Rozdział 3METODYKA BADANIA POWIĄZAŃ MIĘDZY FUNKCJĄ MOTYWOWANIAA SYTUACJĄ FINANSOWĄ PRZEDSIĘBIORSTW3.1. Cele i hipotezy badawcze 3.2. Zakres badań i źródła danych 3.3. Metody badawcze 3.4. Charakterystyka badanej zbiorowości Rozdział 4SYTUACJA FINANSOWA I EFEKTYWNOŚĆ GOSPODAROWANIAZASOBAMI LUDZKIMI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH4.1. Analiza sytuacji finansowej podmiotów z wykorzystaniemmodeli dyskryminacyjnych 4.2. Analiza efektywności gospodarowania zasobami ludzkimi 4.2.1. Analiza rentowności zatrudnienia 4.2.2. Analiza wydajności pracy 4.2.3. Analiza kosztów pracy 4.3. Analiza powiązań między sytuacją finansowąa efektywnością gospodarowania zasobami ludzkimi Rozdział 5FUNKCJA MOTYWOWANIA W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH5.1. Sposoby motywowania pracowników 5.2. Zastosowanie materialnych narzędzi motywowania 5.3. Wykorzystanie niematerialnych narzędzi motywowania 5.4. Ocena skuteczności narzędzi motywowania Rozdział 6SKUTECZNOŚĆ MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW W KONTEKŚCIEPOPRAWY SYTUACJI FINANSOWEJ BADANYCH PODMIOTÓW6.1. Analiza powiązań między sytuaq‘-ą finansowąa funkcją motywowania 6.2. Ocena silnych i słabych stron motywowaniaw badanych podmiotach 6.3. Propozycje usprawnień w obszarze motywowania ukierunkowanychna poprawę kondycji finansowej przedsiębiorstw Podsumowanie i wnioski Bibliografia Aneks Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7051-924-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.