Dodano produkt do koszyka

Promocja

EVENTWORKING CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU KONFERENCJI TARGÓW I INNYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH 	 EVENTWORKING CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU KONFERENCJI TARGÓW I INNYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH

EVENTWORKING CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU KONFERENCJI TARGÓW I INNYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH EVENTWORKING CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU KONFERENCJI TARGÓW I INNYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH

BERNARD FRUGA, ARTUR SÓJKA

Wydawnictwo: MT BIZNES

Cena: 59.90 zł 47.32 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-959684-0-2
 
195 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec powinien przygotowywać się do eventów, zachowywać podczas nich oraz po nich, aby zmieniać kontakty w kontrakty. Spis treści: Przedmowa (Artur Sójka) Po co uczestniczyć w eventach (Artur Sójka) Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje? (Bernard Fruga) Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy? (Artur Sójka) Przed, w trakcie i po evencie (Artur Sójka) Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie (Artur Sójka) Ludzie kupują od znajomych (relacje i kontakty) (Artur Sójka) Co robić, a czego nie robić na międzynarodowych eventach? (Bernard Fruga) Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu (Bernard Fruga) Co zrobić, gdy zdarzyło Ci się zostać organizatorem wydarzenia lub wystawcą? (Bernard Fruga) Networking, gdy jesteś organizatorem wydarzenia (Artur Sójka) Podsumowanie (Artur Sójka)

SPIS TREŚCI

Przedmowa do nowego wydania
Po co uczestniczyć w eventach
Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje?
Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy
Przed, w trakcie i po evencie
Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie
Ludzie kupujq od znajomych (relacje i kontakty
Co robić, a czego nie robić
na evenfach międzynarodowych?
Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu
Co zrobić, gdy zdarzyło ci się zostać
organizatorem wydarzenia lub wystawcq?
Networking, kiedy jesteś organizatorem wydarzenia
Podsumowanie
Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-959684-0-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl