Dodano produkt do koszyka

Promocja

CYFROWI RODZICE DZIECI W SIECI JAK BYĆ CZUJNYM A NIE PRZECZULONYM

CYFROWI RODZICE DZIECI W SIECI JAK BYĆ CZUJNYM A NIE PRZECZULONYM

T. UHLS YALDA

Wydawnictwo: IUVI

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7966-020-9

284 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Twoje dziecko wcześniej nauczyło się obsługiwać tablet niż zawiązywać buty?A teraz więcej czasu spędza w sieci niż z Tobą?Jeśli tak, to jesteś cyfrowym rodzicem, czy tego chcesz, czy nie. I pewnie czujesz się trochę zagubiony, może nawet przerażony tym, jak dużo miejsca w życiu Twojego dziecka zajmują media społecznościowe i życie w sieci. Ta książka jest dla Ciebie!Cyfrowi rodzicesą wyważonym i świetnie napisanym poradnikiem dla rodziców e-dzieci. Autorka nazywa i systematyzuje to, co czujemy intuicyjnie (i co czasem spędza sen z powiek), oddzielając fakty od mitów. Rozbiera na czynniki pierwsze świat nowych mediów, ukazując go w kontekście wychowywania dzieci i młodzieży. Nie da się bowiem zaprzeczyć, że jesteśmy pierwszym pokoleniem rodziców dzieci w sieci. Dynamiczny świat nowych aplikacji i internetowych mód (snapchaty, miniblogi, tweety itd.) jest nie do ogarnięcia dla większości dorosłych, dlatego autorka opracowała wskazówki, jak w nim nawigować, będąc jednocześnie aktywnym i czujnym, ale nie przeczulonym rodzicem.

SPIS TREŚCI

Przedmowa Wstęp Część pierwsza: Podstawy

Rozdział 1: Rodzicielstwo w cyfrowej erze

Rozdział 2: Czas przed ekranem - niemowlęta i małe dzieci

Rozdział 3: Epoka urządzeń przenośnych

Rozdział 4: Cyfrowy mózg Część druga: Media społecznościowe

Rozdział 5: Media społecznościowe a życie towarzyskie

Rozdział 6: Sława, FOMO i selfie Część trzecia: Nauka

Rozdział7: Uczenie się w cyfrowej erze

Rozdział 8: Nauczanie w cyfrowej erze Rozdział 9: Uczenie sie a gry wideo

Zakończenie

Przypisy

Bibliografia

Literatura w języku polskim

Indeks Podziękowania O autorce

Kod wydawnictwa: 978-83-7966-020-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl