Dodano produkt do koszyka

Promocja

EMPLOYER BRANDING PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK

EMPLOYER BRANDING PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK

EDYTA SANDER, MATEUSZ JABŁONOWSKI

Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00 zł 46.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-283-9090-4
 
279 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
 

Wartościowy pracownik - jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?

Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy - tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej - a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.

Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami.
W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie?
Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB
Strategia employer brandingowa
Talent journey
1. Awareness (świadomość)
2. Consideration (rozważanie)
3. Desire (chęć, inicjatywa)
4. Participation (uczestnictwo)
5. Parting (odejście)

Rozdział 2. Marketing rekrutacyjny
Profile w social mediach
Kampanie internetowe
Konkursy
Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy
Ogłoszenie o pracę
Ambient i outdoor
Radio

Rozdział 3. Content marketing
Podcasty
Artykuły w prasie
Blog
Culture book i materiały employer brandingowe
Wideo
Zdjęcia
Newslettery budujące community
Influencer marketing

Rozdział 4. University/campus relations
Czym są działania UR?
Grupa docelowa działań UR
Strategia UR
Program ambasadorski
Warsztaty dla studentów
Warsztaty czy akademia?
Współpraca z organizacjami studenckimi
Programy stażowe
Mentoring

Rozdział 5. Wydarzenia
Targi pracy
Hackathon
Konferencje i meetupy
Dni otwarte

Rozdział 6. Talent relations (zarządzanie talentami)
Candidate experience
Onboarding
Employee advocacy
Programy diversity & inclusion
Programy poleceń
Offboarding
Alumni

Wdrożyliśmy projekt EB i co teraz? Zakończenie

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-283-9090-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl