EMPLOYER BRANDING PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
EDYTA SANDER, MATEUSZ JABŁONOWSKI
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00 zł
46.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-9090-4
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2023 |
Wartościowy pracownik - jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy - tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej - a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.
Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami.
W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie?
Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB
Strategia employer brandingowa
Talent journey
1. Awareness (świadomość)
2. Consideration (rozważanie)
3. Desire (chęć, inicjatywa)
4. Participation (uczestnictwo)
5. Parting (odejście)
Rozdział 2. Marketing rekrutacyjny
Profile w social mediach
Kampanie internetowe
Konkursy
Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy
Ogłoszenie o pracę
Ambient i outdoor
Radio
Rozdział 3. Content marketing
Podcasty
Artykuły w prasie
Blog
Culture book i materiały employer brandingowe
Wideo
Zdjęcia
Newslettery budujące community
Influencer marketing
Rozdział 4. University/campus relations
Czym są działania UR?
Grupa docelowa działań UR
Strategia UR
Program ambasadorski
Warsztaty dla studentów
Warsztaty czy akademia?
Współpraca z organizacjami studenckimi
Programy stażowe
Mentoring
Rozdział 5. Wydarzenia
Targi pracy
Hackathon
Konferencje i meetupy
Dni otwarte
Rozdział 6. Talent relations (zarządzanie talentami)
Candidate experience
Onboarding
Employee advocacy
Programy diversity & inclusion
Programy poleceń
Offboarding
Alumni
Wdrożyliśmy projekt EB i co teraz? Zakończenie
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-283-9090-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.