EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
red.ALEKSANDRA KUŹMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-800-2
166 stron
format: B5oprawa: miękka Rok wydania: 2019 |
Nowy zeszyt Debiutów Studenckich zawiera 12 artykułów naukowych w języku polskim i angielskim, autorstwa studentów I oraz II stopnia kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i International Business.
Opublikowane teksty wpisują się w nurt ekonomii międzynarodowej, czerpiąc z dorobku teoretycznego biznesu międzynarodowego. Przedmiotem rozważań autorów były wybrane rynki, np. rynek fitness (Klaudia Kołodziejczyk), odzieżowy (Roksana Kowalska), muzyczny (Wiktoria Krzyżaniak), gier wideo (Katarzyna Walat), a także charakterystyczne dla nich zjawiska. W artykułach opisano dokonujące się zmiany technologiczne i kulturowe, poruszono także zagadnienia rozwoju handlu elektronicznego (Marcin Majewski, Weronika Kaczmarska), popularyzacji mediów społecznościowych (Instagrama), percepcji zachowań nabywczych i modeli konsumpcji i dominującej tym kontekście roli kobiet (Celina Kuziemko).
SPIS TREŚCI
Wstęp
Weronika Kaczmarska
E-marketing communication and e-marketing tool
Weronika Kaczmarska
Digitalization and its influence on marketing development
Klaudia Kołodziejczyk
Instagram jako narzędzie promocji marki własnej -
case study branży fitness
Roksana Kowalska
Przekształcenia na rynku odzieżowym związane z globalizacją
i nasilającym się trendem fast fashion
Wiktoria Krzyżaniak
Dominacja amerykańskiego przemysłu muzycznego
Celina Kuziemko
Kobieta jako konsument w XXfwieku
Julia Majewska
Perspektywy udziału energii odnawialnej w pozyskiwaniu
energii w Unii Europejskiej
Marcin Majewski
Kluczowe trendy kształtujące rozwój współczesnego rynku
e-commerce
Magdalena Pogoda
Księżyc i gwiazda - sukcesy i porażki na drodze porozumienia arabsko-izraelskiego
Paula Przysada
Human capital in transnational corporations
Katarzyna Walat
Competitiveness of Polish companies in the video games
industry
Katarzyna Żołądziewska
Kreowanie wizerunku miasta na przykładzie organizacji
ESK 2016 we Wrocławiu
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-800-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.