Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
EFEKTYWNOŚĆ FUNKCJONOWANIA REGIONÓW I PRZEDSIĘBIORSTW KONTEKST FINANSOWY LEGISLACYJNY MENEDŻERSKI I WIZERUNKOWY
ARTUR PAŹDZIOR
Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA
Cena: 54.90 zł
49.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7947-388-5
stron: 125
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Efektywność jest zagadnieniem niejednoznacznym i niejednorodnym, w zależności od różnych czynników i okoliczności. Może być ona przedmiotem rozważań zarówno w kontekście funkcjonowania przedsiębiorstw, gospodarstw domowych, jak i jednostek samorządowych, czy nawet całych gospodarek. W zależności od obszaru efektywność może być ukierunkowana na zagadnienia stricte finansowe, jak również na kwestie marketingowe, personalne, technologiczne, logistyczne, itp. To wszystko sprawia, że mimo coraz bardziej powszechnej krytyki tego zjawiska, efektywność powinna być przedmiotem rozważań niemal w każdym obszarze funkcjonowania nowoczesnej gospodarki i nowoczesnego społeczeństwa.
W niniejszej monografii, stanowiącej zbiór rozważań na temat efektywności w wielu obszarach, zawarto artykuły traktujące o:
• znaczeniu polityki spójności dla rozwoju sektora ekonomii społecznej,
• dylematach efektywności jednostek samorządowych,
• aspektach prawnych, podatkowych i sprawozdawczych funkcjonowania przedsiębiorstw,
• innowacyjności podmiotów gospodarczych,
• zasobach finansowych przedsiębiorstw,
• kształtowaniu wizerunku i przewagi konkurencyjnej firmy.
Niniejsza monografia zawiera osiem artykułów, których autorzy reprezentują różne ośrodki akademickie. Referaty te koncentrują się na problemach funkcjonowania jednostek samorządowych i przedsiębiorstw w różnych wymiarach. Są one rezultatem analizy danych wtórnych lub własnych badań naukowych. Wielowątkowość poruszanej problematyki sprawia, że monografię można traktować jako wieloprzekrojową analizę postrzegania efektywności przez pryzmat różnych form aktywności społeczno-gospodarczej.
SPIS TREŚCIUrszula Bronisz, Andrzej Jakubowski, Magdalena Miszczuk, Andrzej Miszczuk
Znaczenie polityki spójności dla rozwoju sektora ekonomii społecznej w województwie lubelskim
Andrzej Miszczuk, Magdalena Miszczuk
Gmina gospodarująca - dylematy efektywności
Mariusz Filipek
Rzeczywiste potrzeby zamawiającego w kontekście sektora publicznego zdeterminowanego stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych
Katarzyna Czop
Transakcje wewnątrzunijne w działalności przedsiębiorstw - wybrane
aspekty podatkowe
i sprawozdawcze
Zenon Pokójski
Wybrane typologie otwartych innowacji
Jacek Grzywacz, Ewa Jagodzińska-Komar
Rola innowacji finansowych w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa
Teresa H. Bednarczyk, Agata Szkutnik
Zarządzanie wizerunkiem zakładu ubezpieczeń w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu
Jacek Dziwulski, Stanisław Skowron, Robert Drabik
Wpływ marketingu relacyjnego na tworzenie przewagi konkurencyjnej na przykładzie operatorów telefonii komórkowej
Zakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7947-388-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.