EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ POLSKICH ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH W DOBIE NOWYCH MEDIÓW
MARTA DU VALL
Wydawnictwo: KRAKOWSKA AKADEMIA IM.ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO
Cena: 165.00 zł
148.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65208-82-8
289 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Autorka wykonała dużą pracę gromadząc bogatą i zróżnicowaną literaturę przedmiotu. Dokonała rzetelnego przeglądu ilościowych badań zastanych, uzupełniając je podejściem jakościowym. Wartością [...] publikacji jest wyczuwalne zaangażowanie Autorki: czytając pracę", widać, że "żyje" tym tematem, ma emocjonalny stosunek do poruszanych zagadnień".
dr hab. Małgorzata Molęda-Zdziech, prof. SGH
SPIS TREŚCI
Wstęp1. Słowo wprowadzenia2. Metody badawcze 3. Założenia dotyczące struktury opracowania
Część 1.Przegląd ujęć teoretycznych1. Społeczeństwo obywatelskie w XXI wieku - wybrane wątki1.1. Wprowadzenie1.2. Istota społeczeństwa obywatelskiego1.3. Społeczeństwo obywatelskie a państwo 1.4. Społeczeństwo obywatelskie a organizacje pozarządowe 1.5. Podsumowanie2. Sektor pozarządowy w Polsce - kontekst statystyczno-instytucjonalny 2.1. Wprowadzenie2.2. Organizacje pozarządowe w Polsce - perspektywa prawna2.3. Charakterystyka i zakres aktywności społecznej Polaków- perspektywa statystyczna 2.4. Podsumowanie3. Internet - nowe narzędzie dialogu społecznego 3.1. Wprowadzenie 3.2. Krótka historia Internetu3.3. Nowe media i media społecznościowe 3.4. Charakterystyka komunikacji zapośredniczonej przez Interneti nowe media3.5. Podsumowanie4. Kompetencje medialne i zróżnicowanie użytkowników sieci 4.1. Wprowadzenie4.2. Zróżnicowanie użytkowników Internetu 4.3. Wybrane polskie katalogi kompetencji medialnych4.4. Podsumowanie5. Marketing społeczny i promocja organizacji pozarządowychw turbulentnym otoczeniu 5.1. Wprowadzenie 5.2. Marketing społeczny i promotion-mix5.3. Promocja NGO w dobie Internetu 5.4. PodsumowaniePodsumowanie części teoretycznej Część 2.Kompetencje komunikacyjnesektora pozarządowego w Polsce - praktyka6. Przegląd literatury przedmiotu 6.1. Metodologia 6.2. Prace naukowe 6.3. Raporty, komunikaty, informacje z badań 6.4. Podsumowanie 7. Badania organizacji pozarządowych - analiza ilościowa 7.1. Metodologia 7.2. Charakterystyka badanych organizacji 7.3. Analiza wyników badań 7.4. Podsumowanie 8. Badania organizacji pozarządowych - analiza treści8.1. Metodologia8.2. Wstępny przegląd stron i profili8.3. Analiza wyników badań dotyczących stron internetowych NGO 8.4. Analiza wyników badań dotyczących profili NGO istniejącychw portalu Facebook 8.5. Analiza występowania treści rozrywkowych na fanpage‘-achorganizacji w portalu Facebook 8.6. Podsumowanie 9. Badania organizacji pozarządowych - wywiady 9.1. Metodologia9.2. Matryca porządkująca dane pochodzące z wywiadów9.3. Studium opisowe 9.4. Podsumowanie 10. Inicjatywy na rzecz podnoszenia kompetencji ICT w trzecim sektorze- obserwacja 10.1. Metodologia 10.2. Przegląd inicjatyw upowszechniających ICT kierowanychdo polskich organizacji pozarządowych 10.2.1. Inicjatywy upowszechniające ICT kierowane do polskichorganizacji pozarządowych na poziomie krajowym 10.2.2. Inicjatywy upowszechniające ICT kierowane do polskichorganizacji pozarządowych na poziomieregionalnym/lokalnym 10.3. Wyniki przeprowadzonych badań 10.4. Podsumowanie Podsumowanie części badawczejZamiast zakończenia Bibliografia Indeks nazwisk
Kod wydawnictwa: 978-83-65208-82-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.