Dodano produkt do koszyka

Promocja

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA

JOLANTA TUREK

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 43.00 zł 38.70 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8030-437-6
 
227 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Współczesne otoczenie gospodarcze charakteryzuje się dużą rotacją trendów wpływających na zwyczaje zakupowe konsumentów. Z perspektywy przedsiębiorstw rodzi to ryzyko niedostosowania produkcji do potrzeb i oczekiwań klientów, a w konsekwencji może prowadzić do wymiernych strat finansowych. Z tego względu kluczową kompetencją przedsiębiorstwa jest rozpoznawanie potrzeb konsumentów i umiejętność szybkiego reagowania na nie. Jolanta Turek udowadnia, że technologie i narzędzia Przemysłu 4.0 mogą stać się w tym względzie istotnym wsparciem. Autorka analizuje możliwości identyfikacji preferencji konsumenta za ich pomocą, diagnozuje możliwe obszary efektywności oraz wskazuje dziedziny, w których mogą one znaleźć zastosowanie.

"Problem zarządzania przedsiębiorstwami, zwłaszcza ich roli w rozwoju gospodarczym kraju, stanowi złożoną kwestię obarczoną dużym ryzykiem niepowodzenia w ich funkcjonowaniu. W zarządzaniu przedsiębiorstwem szczególną uwagę należy poświęcić produkcji, sprzedaży, kosztom i zyskom. O produkcji, a w konsekwencji o sprzedaży, decydują konsumenci i ich obyczaje zakupowe. Słusznie zauważa autorka, że >>szeroki dostęp do informacji wynikający z rozwoju technologii informacyjnych, w szczególności upowszechnienia Internetu, umożliwił im łatwiejszy dostęp do oferty rynkowej, stworzył większe możliwości jej porównania (zmniejszenie asymetrii informacji) oraz podjęcia decyzji zakupowych i szybkiego ich realizowania". Źródłem wielu wyzwań produkcyjnych stojących przed przedsiębiorcami, szczególnie w produkcji masowej dóbr konsumpcyjnych, jest zmienność potrzeb i preferencji konsumentów".
Fragment recenzji prof. Henryka Sobolewskiego z Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu

"Niniejsza publikacja powinna stać się szczególnie ważną książką ekonomiczną. Jest niezwykle ciekawa, skierowana do różnych grup czytelników i wnosi istotny wkład do ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, socjologii i psychologii konsumenta".
Fragment recenzji prof. Adama Nogi z Akademii Leona Koźmińskiego

SPIS TREŚCI

Wstęp

Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu socjologicznym i psychologicznym
1.2. Potrzeby klienta w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa
1.3. Preferencje jako instrument budowania suwerenności konsumenta

Analiza preferencji klienta jako narzędzie konkurowania w zmiennym otoczeniu
2.1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w niestabilnym otoczeniu biznesowym
2.2. Charakterystyka konsumenta w piątej fali konkurencji
2.3. Wpływ preferencji klienta na poziom i charakter konkurencji rynkowej

Ewolucja branży odzieżowej
3.1. Wyzwania konkurencyjne w branży odzieżowej
3.2. Innowacyjność produktowa w branży odzieżowej
3.3. Innowacyjność procesowa i Przemysł 4.0 w branży odzieżowej

Wybrane narzędzia identyfikacji preferencji klienta w branży odzieżowej
4.1. Zmieniające się preferencje konsumentów jako kluczowe wyzwanie dla branży odzieżowej
4.2. Analiza trendów i megatrendów oraz big data jako narzędzia prognozowania popytu
4.3. Fast fashion, druk 3D oraz odraczanie produkcji - narzędzia absorpcji wiedzy o preferencjach klienta

Realizacja potrzeb klienta w zindywidualizowanej produkcji masowej
5.1. Koncepcja zindywidualizowanej produkcji masowej
5.2. Klient jako współtwórca produktu i uczestnik procesów operacyjnych
5.3. Cena produktu wytworzonego w ramach zindywidualizowanej produkcji masowej
5.4. Wyzwania wynikające z wdrożenia zindywidualizowanej produkcji masowej
5.5. Zindywidualizowana produkcja masowa w Polsce i na świecie

Rola konfiguratora w realizacji koncepcji mass customization
6.1. Czynniki sukcesu zindywidualizowanej produkcji masowej
6.2. Konfigurator - centralne narzędzie w mass customization
6.3. Komunikacja z klientem za pośrednictwem konfiguratora
6.4. Korzyści i koszty wynikające z implementacji konfiguratora

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-437-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl