Dodano produkt do koszyka

Promocja

DYLEMATY JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ

DYLEMATY JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ

red.MARIUSZ ŚNIADKOWSKI

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7947-506-3

253 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Problem jakości kształcenia jest jedną z głównych kwestii w uczelniach wyższych, obok kwestii finansowania i dostępności. Zapewnianie jakości jest punktem wyjścia do jej doskonalenia. Jednak doskonalenie jakości kształcenia nie ma prostych rozwiązań i wymaga przemyślanych rozwiązań merytorycznych, systemowych i proceduralnych na poziomie państwowym, instytucjonalnym i kierowniczym.

Celem przedstawionej publikacji jest zaprezentowanie wybranych aspektów dotyczących jakości kształcenia w procesie edukacji. Zaprezentowane opracowania są częścią problematyki będącej w obszarze zainteresowań pracowników Katedry Edukacji Technologicznej i Zawodowej oraz Sztuk Zdobniczych Chmielnickiego Uniwersytetu Narodowego na Ukrainie oraz Katedry Metod i Technik Nauczania Wydziału Podstaw Techniki Politechniki Lubelskiej.

Wskazana tematyka stanowi krok w kierunku poszukiwań najlepszych rozwiązań dla edukacji oraz jakości kształcenia i stanowi zaproszenie dla grona osób zainteresowanych podejmowaną tematyką.

SPIS TREŚCI

SŁOWO WSTĘPNE

Rozdział I
INTERAKCJA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ
NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Wprowadzenie
1. Interakcja pedagogiczna w działalności zawodowej: znaczenie, treść
i struktura
2. Diagnozowanie poziomów przygotowania przyszłych nauczycieli
szkolenia zawodowego do interakcji pedagogicznej
3. Refleksja i aktywność samokształceniowa przyszłych nauczycieli
Podsumowanie
Bibliografia
lryna Androszczuk, Małgorzata Jaworowska

Rozdział II
POZALEKCYJNA ARTYSTYCZNO-TECHNICZNA DZIAŁALNOŚĆ UCZNIÓW JAKO WAŻNY SKŁADNIK AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ NAUCZYCIELI
Wprowadzenie
1. Cechy merytoryczne pozalekcyjnych zajęć artystycznych
i technicznych uczniów
2. Poznawczy, wychowawczy i rozwojowy potencjał
pozalekcyjnej artystycznie-technicznej działalności uczniów
3. Strukturalne komponenty pozalekcyjnej artystycznio-technicznej działalności uczniów
4. Gotowość przyszłych absolwentów do organizowania
pozalekcyjnych zajęć artystycznych i technicznych
Podsumowanie
Bibliografia
Ihor Androszczuk, Agnieszka Gandzel

Rozdział III
KSZTAŁTOWANIE GOTOWOŚCI PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI
DO MONITOROWANIA OSIĄGNIĘĆ
EDUKACYJNYCH UCZNIÓW
Wprowadzenie
1. Istota i struktura przygotowania nauczycieli do monitorowania osiągnięć edukacyjnych uczniów
2. Predyspozycje przyszłych nauczycieli do monitorowania osiągnięć edukacyjnych uczniów
3. Warunki organizacyjno-pedagogiczne przygotowania
zawodowego nauczycieli
Podsumowanie
Bibliografia
Ołena Samborska, Ewa Łazuka

Rozdział IV
ASPEKTY JAKOŚCI PEJZAŻU W SZTUCE JAKO FORMA DIALOGU
Z RZECZYWISTOŚCIĄ
Wprowadzenie
1. Pejzaż - człowiek wobec natury
2. Kształtowanie percepcji i wyobraźni
3. Wyzwalanie emocji i uczuć
4. Kształtowanie postaw społecznych, patriotycznych i ekologicznych
5. Pejzaż językiem dialogu
Podsumowanie
Bibliografia
Alicja Szubartowska, Mariusz Sniadkowski

Rozdział V
ZAPEWNIANIE JAKOŚCI SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
NA UKRAINIE
Wprowadzenie
1. Potrzeba aktualizacji jakości kształcenia
2. Analiza procesu zapewniania jakości kształcenia
3. Definicja zasad i procedur zapewniania jakości kształcenia
w szkolnictwie wyższym
4. Monitorowanie i okresowa weryfikacja programów edukacyjnych.
5. Zapewnienie informacji publicznej o programach edukacyjnych, stopniach kształcenia i kwalifikacjach
6. Dostępność systemów informatycznych dla efektywnego zarządzania procesem edukacyjnym
7. Zapewnienie dostępności niezbędnych zasobów organizacji procesu edukacyjnego, w tym niezależnej pracy studentów
8. Zapewnienie skutecznego systemu i mechanizmów zapewniających uczciwość akademicką
9. Kryteria, zasady i procedury oceny wyników kształcenia
10. Ocena działań pracowników naukowych i pedagogicznych
oraz regularna publikacja kryteriów, zasad i procedur oceny
11. Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
12. Dostępność edukacji dla osób niepełnosprawnych
Podsumowanie
Bibliografia
Hanna Krasilnikowa, Michał Charlak

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-506-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl