Dodano produkt do koszyka

Promocja

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

BOŻENA SKOTNICKA-ZASADZEŃ

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 108.00 zł 85.32 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-402-0

298 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej na przykładzie urzędów miejskich w województwie śląskim. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedź na następujące pytania:
- Jakie czynniki wpływają na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
- Jaki jest oczekiwany poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
- Jakie jest postrzeganie poziomu jakości komunikacji wewnętrznej przez pracowników front-office i back-office?
- Jakie problemy występują w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
- W jaki sposób skutecznie i efektywnie doskonalić komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami front-office i back-office w urzędach miejskich?

Przeprowadzona analiza literatury dała podstawę do stwierdzenia, że proces komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej jest jednym z ważniejszych czynników sukcesu rozwoju i doskonalenia e-governmentu. Badania empiryczne nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pozwoliły na zidentyfikowanie czynników mających na niego wpływ oraz określenie ich znaczenia dla doskonalenia tej komunikacji. Na podstawie tych czynników opracowano empiryczny model doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Ponadto w oparciu o badania opracowano rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną dotyczące skutecznego i efektywnego doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Zaproponowana w książce metodyka i wyniki badań nad doskonaleniem komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej mogą stanowić pole do dalszych badań naukowych i praktycznych implementacji.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział 1
Zmiany organizacyjne w administracji publicznej
1.1. Problematyka zmian organizacyjnych w administracji publicznej
1.2. Kluczowe czynniki wdrażania zmian organizacyjnych w administracji publicznej
1.3. Wykorzystanie technologii ICT w administracji publicznej
1.4. Czynniki sukcesu rozwoju e-government w administracji publicznej

Rozdział 2
Komunikacja wewnętrzna w organizacji
2.1. Istota komunikacji w organizacji
2.2. Komunikacja wewnętrzna
2.3. Jakość komunikacji wewnętrznej
2.4. Komunikacja wewnętrzna w administracji publicznej
2.5. Konceptualizacja i operacjonalizacja doskonalenia komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej

Rozdział 3
Metodyka badań bezpośrednich nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej
3.1. Model badawczy
3.2. Etapy postępowania badawczego
3.3. Narzędzie badawcze
3.4. Dobór próby badawczej
3.5. Ograniczenia wynikające z procedury badawczej

Rozdział 4
Wyniki badań bezpośrednich nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej
4.1. Identyfikacja czynników wpływających na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office
4.2. Ocena poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office
4.3. Wpływ zmiennych niezależnych na ocenę poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office
4.4. Zastosowanie wywiadu eksperckiego do oceny poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracowniami front-office i back-office
4.5. Rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Załączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-402-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl