Dodano produkt do koszyka

Promocja

DOSKONALENIE JAKOŚCI USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

DOSKONALENIE JAKOŚCI USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

STANISŁAW GERA

Wydawnictwo: INSTYTUT NAUKOWO-WYDAWNICZY SPATIUM

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66017-43-6

116 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Głównym celem pracy był pomiar i ocena jakości usług szkoleniowych w zakres bhp z wykorzystaniem modelu SERVQUAL oraz wskazanie kierunków doskonaleni- Cele cząstkowe to:1. Analiza i formalizacja problematyki szkoleń w zakresie bhp w organizacji.2. Zdefiniowanie usług szkoleniowych w zakresie bhp.3. Identyfikacja wymiarów jakości usług szkoleniowych w zakresie bhp i diagnozluk w jakości.4. Wskazanie zestawu dobrych praktyk służących doskonaleniu jakości usług szkoleniowych w zakresie bhp.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Wprowadzenie do problematyki jakości usług
1.1. Definiowanie jakości
1.2. Definiowanie usługi
1.3. Model SERVQUAL jako najpopularniejsza metoda pomiaru jakości usług

2. Wprowadzenie do problematyki bhp
2.1. Służba bhp i jej zadania
2.2. Definiowanie i klasyfikacja szkoleń bhp
2.3. Analiza rynku usług szkoleniowych bhp

3. Ocena jakości usług szkoleniowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w świetle wyników badań własnych
3.1. Metodyka badania empirycznego
3.2. Prezentacja próby badawczej
3.3. Prezentacja i analiza badania empirycznego

4. Identyfikacja kierunków doskonalenia usług szkoleniowych w zakresie bhp
4.1. Skale ważności realizacji jako narzędzie wspomagające doskonalenie jakości usług szkoleniowych w zakresie bhp
4.2. Kierunki doskonalenia usług szkoleniowych w zakresie bhp

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załącznik

Kod wydawnictwa: 978-83-66017-43-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.