Dodano produkt do koszyka

Promocja

DORADZTWO W DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNEJ

DORADZTWO W DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNEJ

MIKOŁAJ JALINIK

Wydawnictwo: EKOPRESS

Cena: 64.90 zł 58.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62069-79-8

155 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Rozwój ruchu turystycznego wymaga skutecznych działań, które powinny być planowane i realizowane ze wsparciem konsultantów. Stąd też wzbogacanie obszaru działalności turystycznej wymaga zwykle pomocy doradców, którzy powinni potrafić rozwiązać problem, a przede wszystkim wyjaśnić, w jaki sposób przystąpić do nowej działalności, co należy zrobić w tym zakresie oraz wskazać na istniejące zagrożenia i szansę na powodzenie.Doradztwo jest niezbędne niemal we wszystkich dziedzinach życia. Doradzać należy w działalności gospodarczej, finansowej, prawnej, edukacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, rolniczej i wielu innych sferach działania. Dobre doradztwo pomaga w realizacji wielu przedsięwzięć różnorodnych branż, natomiast złe doradztwo przyczynia się do niepowodzeń i upadku podmiotów gospodarczych.Doradztwo, jako nauka, należy do młodych dyscyplin i rozwija się w Polsce od końca lat 50. XX wieku, podejmując różne, zmieniające się problemy społeczne, ekonomiczne i produkcyjne.Na rynku turystycznym funkcjonuje wiele podmiotów turystycznych oferujących różnorodne produkty turystyczne. Wybór oferty jest zazwyczaj procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, służyć temu może tylko profesjonalne doradztwo. Doradztwo w turystyce ma charakter interdyscyplinarny, oparty na własnym, określonym przedmiocie badań, własnej metodyce i terminologii, bazie badawczej oraz kadrze naukowej. Na interdyscyplinarny charakter doradztwa w turystyce składają się elementy takich dyscyplin naukowych, jak: pedagogika, psychologia, ekonomika, organizacja i zarządzanie, filozofia, socjologia.

Fragment ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Charakterystyka doradztwa turystycznego
1.1. Istota i pojęcie doradztwa turystycznego
1.2. Rodzaje doradztwa
1.2.1. Doradztwo a coaching
1.3. Formy, metody i funkcje pracy doradczej
2. Podmioty doradztwa turystycznego
2.1. Obiekty hotelarskie
2.2. Funkcjonalne znaczenie biur podróży
2.3. Ośrodki doradztwa rolniczego i regionalne centra doradztwa
na rzecz rozwoju turystyki wiejskiej
3. Formy instytucjonalno-organizacyjne działalności turystycznej
3.1. Rola instytucji i organizacji doradczych w rozwoju usług turystycznych
3.2. Punkty informacji turystycznej
3.3. Polska Organizacja Turystyczna - system organizacji i zadania
3.4. Lokalne i regionalne organizacje turystyczne
3.5. Lokalne Grupy Działania
3.6. Stowarzyszenia agroturystyczne
3.7. Polska Federacja Turystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne"
3.8. Urzędy Gmin
3.9. Urzędy Marszałkowskie
4. Poradnictwo w zależności od obszaru recepcji turystycznej
4.1. Doradztwo w turystyce na obszarach miejskich
4.2. Doradztwo w turystyce na obszarach wiejskich
4.3. Doradztwo w turystyce na obszarach leśnych
4.4. Publiczne doradztwo rolnicze w procesie rozwoju turystyki wiejskiej
5. Poradnictwo grup zawodowych
5.1. Funkcje przewodnika i pilota turystycznego
5.2. Sylwetka doradcy turystycznego
5.3. Organizacja działalności doradczej
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-62069-79-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl