Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

DONALD TRUMP JAK TO SIĘ STAŁO?

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

DONALD TRUMP JAK TO SIĘ STAŁO?

ARTUR DZIAMBOR

Wydawnictwo: FUNDACJA NA RZECZ CZYSTEJ ENERGII

Cena: 114.90 zł 103.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-68074-06-2

stron: 410

format: B5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2023

 

Artur Dziambor już 15 lat temu, w swojej pracy magisterskiej twierdził, że polityk jest produktem - tak samo jak proszek do prania czy napój gazowany. Udowodnił to, kreując sam siebie na jednego z najbardziej rozpoznawalnych polityków w Polsce. Dziambora-polityka zna każdy. Ale czy wszyscy znają Dziambora-politologa?
Książka ta stanowi najistotniejsze jak dotąd osiągnięcie naukowe byłego lidera Konfederacji, a jednocześnie zapewnia pasjonującą lekturę dla wszystkich zainteresowanych marketingiem politycznym. Temat i główny bohater nie są przypadkowe. Autor uważa Donalda Trumpa za geniusza w dziedzinie kreowania politycznego wizerunku, przekazu i budowania marki osobistej. Jego książka nie skupia się na ocenie działań politycznych Trumpa, lecz na analizie zgodności głoszonych przez niego haseł i podejmowanych działań z oczekiwaniami elektoratu.
Czytając tę książkę odkryjesz fascynujący świat wielkiej polityki i marketingu politycznego. Nie tylko dowiesz się, w jaki sposób Donald Trump został 45 Prezydentem USA, ale być może zdołasz przewidzieć, czy zostanie 47?

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Marketing polityczny w ujęciu teoretycznym
1.1. Pojęcie marketingu politycznego - analiza definicyjno-koncepcyjna
1.2. Produkt polityczny. Kreowanie wizerunku lidera
1.3. Kreowanie oferty wyborczej w kontekście marketingowych strategii komunikacyjnych
1.4. Miejsce i rola mediów w procesie wyborczym

2. Specyfika systemu wyborczego w USA
2.1. Podstawowe zasady systemu politycznego Stanów Zjednoczonych
2.2. Prezydent w amerykańskim systemie politycznym
2.3. Proces finansowania kampanii wyborczych
2.4. Specyfika prezydenckich kampanii wyborczych w USA

3. Donald Trump przed prezydenturą
3.1. Działalność biznesowo-medialna Donalda Trumpa przed 2015 rokiem
3.2. Prawybory w Partii Republikańskiej 2015-2016
3.3. Media społecznościowe w kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa
3.4. Pozostałe działania marketingowe w kampanii prezydenckiej 2016

4. Prezydent Donald Trump
4.1. Rola mediów społecznościowych w prezydenturze Donalda Trumpa
4.2. Budowanie wizerunku Donalda Trumpa na arenie krajowej i międzynarodowej
4.3. Marketing polityczny a obietnice wyborcze
4.4. Porażka wyborcza w 2020 roku a kampania medialna

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rycin

Kod wydawnictwa: 978-83-68074-06-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl