Dodano produkt do koszyka

Promocja

CZŁOWIEK W MEDIALNYM LABIRYNCIE

CZŁOWIEK W MEDIALNYM LABIRYNCIE

KRZYSZTOF red. GUZEK, MAŁGORZATA red. LASKOWSKA

Wydawnictwo: ELIPSA

Cena: 30.90 zł 27.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7151-019-9
 
178 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
 

Z dużym uznaniem należy przyjąć zamysł opublikowania książki, podejmującej niezwykle istotne zagadnienia, które omawiają położenie człowieka uwikłanego w procesy zachodzące we współczesności. (...) Autorzy artykułów, opisując poszczególne fenomeny typowe dla ludzkiej egzystencji w nowoczesnym świecie, "malują" portret współczesnego człowieka uwikłanego w konflikty, zajętego konsumpcją, zagubionego w świecie marek, kupującego rozmaite rzeczy bez właściwego rozeznania ich wartości i przydatności. (...) W świecie środków społecznego komunikowania, które nie zawsze kierują się zasadą humanizacji, człowiek traci właściwe rozeznanie w rzeczywistości. (...) Książka prezentuje ciekawy sposób widzenia rzeczy, który może pomóc (...) w dialogu ze współczesnością. Obnaża zagrożenia, które czyhają na dzisiejszych ludzi, chociaż czasem nie zdają sobie sprawy z ich istnienia. Demaskuje założenia ideologiczne, które przyjmują kształt określonych działań chociażby w postaci laicyzacji czy społecznych manipulacji. (...) Teksty nie tylko podsuwają pewne sugestie, ale także prowokują do refleksji...ks. dr hab. Ryszard Hajduk, prof. UWMNicią przewodnią całej publikacji wydaje się być pewien wzorzec człowieka, którego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiając to Czytelnikowi, zapraszając go do samodzielnych przemyśleń. Będzie on więc musiał zastanowić się nad podstawowymi wartościami czy postawami rzeczników "nowego świata" i "nowego człowieka". A skoro wiedzę o wartościach zdobywa się przez porównanie ich - również w aspektach praktycznych konsekwencji wynikających z ich uznania - z odpowiadającymi im "anty-wartościami", to krytycznie myślący czytelnik omawianych tekstów stanie przed poważnym zadaniem, sprowadzającym się do odnalezienia wartości na tle antywartości lub antywartości na tle wartości.

ks. dr hab. Stanisław Bafia, prof. UWM

SPIS TREŚCI

Wstęp

CZĘŚĆ PIERWSZA

KRZYSZTOF GUZEK
Człowiek zagubiony w świecie wartości

SYLWIA WIELICZKO
Między pełnią wolności a zniewoleniem

MAGDALENA BYLIŃSKA
Media wobec pytania o moralną tożsamość

CZĘŚĆ DRUGA

KINGA CYBULSKA
Człowiek zagubiony w wartościach marki
MONIKA PRZYBYSZ
"Koszykarze". Konsumenci uwikłani w "sieć" merchandisingu

RADOSŁAW BOMBA
Zagubieni w cyfrowym świecie?

CZĘŚĆ TRZECIA

ALEKSANDRA SÓJKO
Zagubienie człowieka we współczesnej nowomowie
TOMASZ PRUSIŃSKI
Ucieczki przed wspólnotą i powroty na jej łono
MAŁGORZATA LASKOWSKA
Zagubiony umysł. Wpływ kultury medialnej
na kulturę umysłową

CZĘŚĆ CZWARTA

PIOTR DRZEWIECKI
Zagubione ciało. Cyberkultura a tożsamość osoby
GRZEGORZ ŁĘCICKI
Destrukcyjne elementy współczesnej muzyki rozrywkowej jako przekazu medialnego
KS. ANDRZEJ ADAMSKI
Media narzędziem humanizacji w świetle 73. numeru
encykliki Benedykta XVI "Caritas in veritate"

Biogramy

Kod wydawnictwa: 978-83-7151-019-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl