Dodano produkt do koszyka

Promocja

ASPIRACJE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH

ASPIRACJE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH

ANNA WAWRZCZAK-GAZDA

Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7780-369-1

279 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Sądzę, że młody człowiek mogący z zadowoleniem realizować swoje aspiracje to spełniony dorosły zadowolony ze swych osiągnięć zarówno na niwie osobistej, jak też aktywnie realizujący swe zamierzenia zawodowe oraz te związane z życiem społeczno-polityczno-gospodarczym i kulturalnym. Książka ta jest efektem moich wieloletnich osobistych i zawodowych zainteresowań. Zapewne nie wyczerpuje złożonego zagadnienia aspiracji młodzieży deklarującej przynależność do subkultur, jednak prezentuje możliwie najszerszą wiedzę na ten temat, a także tego, na ile są one zbieżne lub różne z aspiracjami młodzieży do subkultur nienależącej. Mam nadzieję, że w dużym stopniu stanie się ona narzędziem pomocnym w zrozumieniu potrzeb tej grupy młodych ludzi i przyczyni się do wypracowania efektywnych form wsparcia ich rozwoju.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

ROZDZIAŁ 1. SUBKULTURY MŁODZIEŻOWE - ISTOTA ZJAWISKA, JEGO PRZYCZYNY I PRZEJAWY
1. SUBKULTURY MŁODZIEŻOWE-OBJAŚNIENIA TERMINOLOGICZNE
2. GŁÓWNE PRZYCZYNY PRZYNALEŻNOŚCI DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
3. ZWIĘZŁA CHARAKTERYSTYKA WSPÓŁCZESNYCH SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH W POLSCE
4. PRZEGLĄD LITERATURY NA TEMAT BADAŃ NAD SUBKULTURAMI

ROZDZIAŁ 2. ASPIRACJE - ICH UWARUNKOWANIA I ZNACZENIE W KSZTAŁTOWANIU JEDNOSTKI
1. DEFINICJE ASPIRACJI W LITERATURZE
2. POZIOM ASPIRACJI
3. KRYTERIA PODZIAŁU ASPIRACJI I ICH RODZAJE
4. CZYNNIKI DETERMINUJĄCE ASPIRACJE
4.1. CZYNNIKI OSOBOWOŚCIOWE
4.2. CZYNNIKI SPOŁECZNE
4.3. CZYNNIKI PEDAGOGICZNE
5. PRZEGLĄD LITERATURY NA TEMAT BADAŃ NAD ASPIRACJAMI

ROZDZIAŁ 3. ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE BADAŃ WŁASNYCH
1. PRZEDMIOT I CEL BADAŃ, PROBLEMY I HIPOTEZY BADAWCZE
2. METODY I TECHNIKI ZBIERANIA ORAZ ANALIZY MATERIAŁU BADAWCZEGO
3. ORGANIZACJA BADAŃ
4. CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ

ROZDZIAŁ 4. ASPIRACJE EDUKACYJNO-ZAWODOWE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
1. ASPIRACJE EDUKACYJNE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
1.1. POZIOM ASPIRACJI EDUKACYJNYCH MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
1.2. ZRÓŻNICOWANIE ASPIRACJI EDUKACYJNYCH W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU SUBKULTURY, DO KTÓREJ MŁODZIEŻ BADANA DEKLARUJE SWOJĄ PRZYNALEŻNOŚĆ
1.3. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE ASPIRACJE EDUKACYJNE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
1.4. ZNACZENIE KONTYNUOWANIA KSZTAŁCENIA SIĘ WEDŁUG BADANEJ MŁODZIEŻY
2. ASPIRACJE ZAWODOWE MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
2.1. POZIOM ASPIRACJI ZAWODOWYCH BADANEJ MŁODZIEŻY
2.2. ZRÓŻNICOWANIE ASPIRACJI ZAWODOWYCH W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU SUBKULTURY, DO KTÓREJ MŁODZIEŻ BADANA DEKLARUJE SWOJĄ PRZYNALEŻNOŚĆ
2.3. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE ASPIRACJE ZAWODOWE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
2.4. CECHY ZAWODU DECYDUJĄCE O JEGO ATRAKCYJNOŚCI WEDŁUG BADANEJ MŁODZIEŻY
3. OCENA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ASPIRACJI EDUKACYJNO-ZAWODOWYCH PRZEZ MŁODZIEŻ NALEŻĄCĄ DO SUBKULTUR

ROZDZIAŁ 5. ASPIRACJE ŻYCIOWE MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
1. NAJWAŻNIEJSZE WARTOŚCI ŻYCIOWE BADANEJ GRUPY MŁODZIEŻY
2. OCENA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ASPIRACJI ŻYCIOWYCH WEDŁUG MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
3. OCENA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ASPIRACJI EDUKACYJNO-ZAWODOWYCH PRZEZ MŁODZIEŻ NALEŻĄCĄ DO SUBKULTUR
3.1. RODZAJ ASPIRACJI RODZINNYCH MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
3.2. ZRÓŻNICOWANIE ASPIRACJI RODZINNYCH W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU SUBKULTURY, DO KTÓREJ MŁODZIEŻ BADANA DEKLARUJE SWOJĄ PRZYNALEŻNOŚĆ
3.3. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE REALIZACJĘ ASPIRACJI RODZINNYCH MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
3.4. NAJWAŻNIEJSZE CECHY PRZYSZŁEGO PARTNERA WEDŁUG MŁODZIEŻY Z SUBKULTUR
3.5. OCENA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ASPIRACJI RODZINNYCH WEDŁUG BADANYCH GRUP MŁODZIEŻY
4. ASPIRACJE ZWIĄZANE Z POZIOMEM ŻYCIA MATERIALNEGO PREZENTOWANE PRZEZ MŁODZIEŻ DEKLARUJĄCĄ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
4.1. POZIOM ASPIRACJI MATERIALNYCH MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR
4.2. ZRÓŻNICOWANIE ASPIRACJI MATERIALNYCH W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU SUBKULTURY, DO KTÓREJ MŁODZIEŻ BADANA DEKLARUJE SWOJĄ PRZYNALEŻNOŚĆ
4.3. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE REALIZACJĘ ASPIRACJI MATERIALNYCH MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR
4.4. MOŻLIWOŚĆ ZREALIZOWANIA W POLSCE ASPIRACJI ZWIĄZANYCH Z POZIOMEM ŻYCIA MATERIALNEGO W OCENIE MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR
5. ASPIRACJE ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM W ŻYCIU SPOŁECZNO-POLITYCZNO-GOSPODARCZYM I KULTURALNYM MŁODZIEŻY DEKLARUJĄCEJ PRZYNALEŻNOŚĆ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
5.1. POZIOM ASPIRACJI ZWIĄZANYCH Z UCZESTNICTWEM W ŻYCIU SPOŁECZNO-POLITYCZNO-GOSPODARCZYM ORAZ KULTURALNYM MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH
5.2. ZRÓŻNICOWANIE ASPIRACJI SPOŁECZNO-POLITYCZNO-GOSPODARCZYCH I KULTURALNYCH W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU SUBKULTURY, DO KTÓREJ BADANA MŁODZIEŻ DEKLARUJE SWOJĄ PRZYNALEŻNOŚĆ
5.3. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE REALIZACJĘ ASPIRACJI ZWIĄZANYCH Z UCZESTNICTWEM W ŻYCIU SPOŁECZNO-POLITYCZNO-GOSPODARCZYM ORAZ KULTURALNYM MŁODZIEŻY NALEŻĄCEJ DO SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

 

Kod wydawnictwa: 978-83-7780-369-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl