Dodano produkt do koszyka

Promocja

CZY STRACONE POKOLENIE? MŁODZIEŻ I JEJ DYLEMATY NA POCZĄTKU XXI WIEKU

CZY STRACONE POKOLENIE? MŁODZIEŻ I JEJ DYLEMATY NA POCZĄTKU XXI WIEKU

re.nauk.WITOLD JEDYNAK, red.nauk.PIOTR DŁUGOSZ, red.nauk.HUBERT KOTARSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI

Cena: 17.90 zł 16.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7996-113-9

162 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Tom jest zbiorem artykułów podnoszących różne problemy związane z sytuacją młodzieży na progu XXI wieku. Odnoszą się one do zmian pokoleniowych wywołanych procesami społecznymi, takimi jak modernizacja i rewolucja komunikacyjna. Zamieszczone w zbiorze artykuły pokazują rozległe spektrum studiów empirycznych będących próbą odpowiedzi na tytułowe pytanie i wpisujących się w szeroko rozumianą problematykę młodzieży i jej dylematów w społeczeństwie początków XXI wieku.

Z recenzji dr. hab. Mariana Niezgody, prof. UJ

SPIS TREŚCI

Wstęp

Witold JedynakWybrane aspekty przemian religijności i moralności młodzieży polskiejHubert KotarskiPrzemiany tożsamości społecznej młodzieży Europy Środkowo-Wschodniej - kapitał społeczno-kulturowy studentów z Polski, Słowacji, Węgier i RumuniiPiotr DługoszWybrane aspekty przemian podkarpackiej młodzieżyBeata Trzop, Dorota SzabanTradycyjne oczekiwania a ponowoczesny rynek pracy: zderzenie absolwentów Uniwersytetu Zielonogórskiego z rzeczywistościąMichał DobrołowiczCzy sytuacja polskiego pokolenia Y na rynku pracy jest anomijna?Łukasz JurekWybrane zagadnienia dotyczące zachowań osób z pokolenia Y na rynku pracyMariusz PalakWartości i cele życiowe pokolenia Y. Analiza na przykładzie mieszkańców RzeszowaŁucja KapralskaPokolenie podłączonych. O cechach pokoleniowych współczesnej młodzieży w kontekście użytkowania internetuEwa PietruchaEmocje współczesnej młodzieży. Subkultura emo - przykład zagubienia młodzieży w ponowoczesnym świecieMarta ZahorskaO popularności wśród gimnazjalistów. Kto jest popularny, a kto odrzucany?

Kod wydawnictwa: 978-83-7996-113-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl