25 LAT SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE DOŚWIADCZENIA I PERSPEKTYWY ROZWOJU
red.PAWEŁ ANTKOWIAK
Wydawnictwo: WNPID UAM
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62907-66-3
190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Książka składa się ze wstępu oraz dwunastu rozdziałów o zróżnicowanej tematyce. Praca oparta została na różnorodnym materiale źródłowym, w tym przede wszystkim na aktach prawnych, wewnętrznych aktach samorządowych, literaturze przedmiotu, stronach internetowych oraz na wynikach badań własnych.
SPIS TREŚCI
Wstęp Agnieszka IGNASIAKPozycja prawno-ustrojowa organu wykonawczego gminy Daniel BUDZEŃSytuacja finansowa powiatów województwa wielkopolskiegow latach 1999-2014 Bartosz EDWARCZYKPolityka rozwoju w podsektorze samorządowym na przykładzie województww Polsce w perspektywie finansowej 2014-2020 Paweł ANTKOWIAK, Łukasz SCHEFFSPerspektywy edukacyjne i zawodowe jako zadanie władz samorządowychw regionie północno-wschodniej Wielkopolski Kamil HOŃKORola budżetu partycypacyjnego w rozwoju miasta średniej wielkościna przykładzie Koszalina Judyta PASIUTPartycypacja obywatelska na poziomie lokalnym w kontekście ustawyz dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznegoi o wolontariacie Katarzyna MOLSKAAnaliza frekwencji w wyborach samorządowych na tle pozostałych elekcji.Studium przypadku Pomorza Zachodniego Natalia GLIŃSKALokalne quasi-partie. Studium przypadku powiatów regionu PomorzaZachodniego Martyna DOMAŃSKAPersonalizacja polityki na poziomie lokalnym na przykładzie gminy Słubice- badania a rzeczywistość Mateusz PAZDEJPromocja gminy Piła Kamil GLINKAPrezydent w marketingu miejskim - przykład Wrocławia Marta MILEWSKAPrasa samorządowa na Mazowszu - narzędzie PR czy elementwzbogacający rynek prasy lokalnej?
Kod wydawnictwa: 978-83-62907-66-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.