Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ZASTOSOWANIE ANALIZY CZYNNIKOWEJ W OBSZARZE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

ZASTOSOWANIE ANALIZY CZYNNIKOWEJ W OBSZARZE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

JOLANTA JURCZAK, GRZEGORZ JURCZAK

Producent: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 16.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8156-267-6
 
104 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Celem opracowania jest zaprezentowanie możliwości wielorakich zastosowań (aplikacji) metod analizy czynnikowej do rozwiązywania skomplikowanych i złożonych problemów w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem. W pracy zaprezentowano istotę koncepcji analizy czynnikowej, uwzględniając jej cele, rodzaje, cechy charakterystyczne, a także poszczególne etapy postępowania podczas analizy problemu (czyli: sprawdzenie założeń, metody estymacji modelu analizy czynnikowej, redukcja wymiaru, rotacja czynników, interpretacja). Dokonano także klasyfikacji metod analizy czynnikowej, porównując je ze sobą. Szeroko opisano także możliwości różnorodnych zastosowań metod analizy czynnikowej w badaniach naukowych, prezentując wyniki badań empirycznych prowadzonych w konkretnych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem, a dotyczących problematyki kluczowych czynników innowacyjności, kapitału intelektualnego czy czynników sukcesu przedsiębiorstw.

SPIS TREŚCI

Streszczenie

Wprowadzenie

Rodział I.
Teoretyczne aspekty problematyki analizy czynnikowej
1.1. Historia ewolucji analizy czynnikowej
1.2. Istota i cele analizy czynnikowej
1.3. Etapy analizy czynnikowej
1.4. Efekty i korzyści z zastosowania analizy czynnikowej

Rodział II.
Metody i narzędzia analizy czynnikowej
2.1. Klasyfikacja i cechy metod analizy czynnikowej
2.2. Eksploracyjna i konfirmacyjna
analiza czynnikowa
2.3. Komputerowe narzędzia analizy czynnikowej
2.4. Analiza czynnikowa a inne metody statystyczne

Rodział III.
Obszary zastosowań analizy czynnikowej w badaniach naukowych
3.1. Klasyczne zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze psychologii
3.2. Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze marketingu
3.3. Zastosowanie analizy czynnikowej w badaniach społeczno-ekonomicznych
3.4. Dywersyfikacja zastosowań eksploracyjnej i konfirmacyjnej analizy
czynnikowej w obszarze zarządzania

Rodział IV. Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem - wyniki badań empirycznych
4.1. Weryfikacja kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstw za pomocą
eksploracyjnej analizy czynnikowej
4.2. Eksploracyjna analiza czynnikowa w badaniu innowacyjności
przedsiębiorstw
4.3. Wykorzystanie konfirmacyjnej analizy czynnikowej w badaniu kapitału
intelektualnego przedsiębiorstw
4.4. Mankamenty i ograniczenia zastosowania analizy czynnikowej w
obszarze zarządzania przedsiębiorstwem

Zakończenie i wnioski

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wzorów

Nota o autorach

Kod producenta: 978-83-8156-267-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.