ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA
red.PIOTR CELEJ
Wydawnictwo: HUMANITAS
Cena: 37.90 zł
34.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65682-81-9
138 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a˙znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i˙skuteczność zarządzania jakością w˙placówkach ochrony zdrowia. Ma ona na celu wskazanie i˙dokonanie typologii podstawowych metod i technik poprawy jakości w zakresie świadczeń zdrowotnych oraz wypracowanie rozwiązań aplikacyjnych służących optymalizacji funkcjonowania podmiotów leczniczych i˙zwiększaniu ich przewagi konkurencyjnej.Monografia jest adresowana nie tylko do menedżerów zdrowia (dyrektorów placówek medycznych, kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych,pełnomocników i˙auditorów ds. jakości), ale także do lekarzy i˙personelu pomocniczego, którzy mogą znaleźć w˙niej odpowiedź na nurtujące ich pytania dotyczące systemowego zapewniania wysokiej jakości w˙placówkach medycznych i˙okołomedycznych.Ufam, że zebrane dane pozwolą na nowe wypracowanie definicji pojęcia"jakość w˙ ochronie zdrowia", poszerzenie wiedzy z tego obszaru oraz dokonanie klasyfikacji czynników, które składają się na obiektywną i˙subiektywną ocenę jakości usług świadczonych przez podmioty lecznicze oraz inne podmioty funkcjonujące w˙sektorze ochrony zdrowia.
SPIS TREŚCI
Wstęp Renata Rasińska Iwona Nowakowska Agnieszka Bańkowska Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczejversus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływna ocenę jakości usług medycznychJoanna ZdanowskaRola personelu medycznego w˙systemie jakości usług zdrowotnychAnna Rybarczyk-SzwajkowskaInstrumenty stosowane w˙procesie doskonalenia jakości usług medycznych Anna Rybarczyk-SzwajkowskaOcenianie jakości usług medycznychEwa PopławskaWybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakościąwedług normy PN-EN ISO 9001:2015 w˙podmiotach leczniczychz˙uwzględnieniem specyfiki usług medycznychPaweł LipowskiPrawne warunki zarządzania jakością w˙świetle przepisów o˙działalności leczniczej Edyta Mioduchowska-JaroszewiczMirela RomanowskaWpływ kosztów i˙przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego Dariusz GrelowskiRegulacje systemu ochrony zdrowia a˙ jakość usług zdrowotnych
Kod wydawnictwa: 978-83-65682-81-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.