Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA

red.PIOTR CELEJ

Wydawnictwo: HUMANITAS

Cena: 37.90 zł 34.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65682-81-9

 

138 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a˙znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i˙skuteczność zarządzania jakością w˙placówkach ochrony zdrowia. Ma ona na celu wskazanie i˙dokonanie typologii podstawowych metod i technik poprawy jakości w zakresie świadczeń zdrowotnych oraz wypracowanie rozwiązań aplikacyjnych służących optymalizacji funkcjonowania podmiotów leczniczych i˙zwiększaniu ich przewagi konkurencyjnej.Monografia jest adresowana nie tylko do menedżerów zdrowia (dyrektorów placówek medycznych, kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych,pełnomocników i˙auditorów ds. jakości), ale także do lekarzy i˙personelu pomocniczego, którzy mogą znaleźć w˙niej odpowiedź na nurtujące ich pytania dotyczące systemowego zapewniania wysokiej jakości w˙placówkach medycznych i˙okołomedycznych.Ufam, że zebrane dane pozwolą na nowe wypracowanie definicji pojęcia"jakość w˙ ochronie zdrowia", poszerzenie wiedzy z tego obszaru oraz dokonanie klasyfikacji czynników, które składają się na obiektywną i˙subiektywną ocenę jakości usług świadczonych przez podmioty lecznicze oraz inne podmioty funkcjonujące w˙sektorze ochrony zdrowia.

SPIS TREŚCI

Wstęp Renata Rasińska Iwona Nowakowska Agnieszka Bańkowska Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczejversus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływna ocenę jakości usług medycznychJoanna ZdanowskaRola personelu medycznego w˙systemie jakości usług zdrowotnychAnna Rybarczyk-SzwajkowskaInstrumenty stosowane w˙procesie doskonalenia jakości usług medycznych Anna Rybarczyk-SzwajkowskaOcenianie jakości usług medycznychEwa PopławskaWybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakościąwedług normy PN-EN ISO 9001:2015 w˙podmiotach leczniczychz˙uwzględnieniem specyfiki usług medycznychPaweł LipowskiPrawne warunki zarządzania jakością w˙świetle przepisów o˙działalności leczniczej Edyta Mioduchowska-JaroszewiczMirela RomanowskaWpływ kosztów i˙przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego Dariusz GrelowskiRegulacje systemu ochrony zdrowia a˙ jakość usług zdrowotnych

Kod wydawnictwa: 978-83-65682-81-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl