Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W ADMINISTRACJI I BIZNESIE

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W ADMINISTRACJI I BIZNESIE

red.MICHAŁ KACZMARCZYK, red.nauk.PIOTR CELEJ

Wydawnictwo: HUMANITAS

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-64788-60-4

139 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku. Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej, auditorów i pełnomocników ISO 9001, branżowych stowarzyszeń zawodowych lub przedsiębiorstw). Zamieszczone w niniejszym tomie teksty mają za zadanie skłonić odbiorców do refleksji nad dynamicznie zmieniającymi się uwarunkowaniami ekonomiczno-społecznymi współczesnych organizacji, mającymi pośredni i bezpośredni wpływ na utrzymanie wysokiej jakości oferowanychproduktów i usług. Monografia winna również przyczynić się do upowszechnieniawiedzy na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością oraz ich użyteczności (aplikacyjności) w organizacjach różnych typów, tak komercyjnych, jak i publicznych. Fragment ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Maciej Malarski

Kształtowanie wizerunku urzędu jako elementzarządzania jakością relacji z klientami Bartłomiej Jefmański, Krzysztof BłońskiKompozytowy indeks satysfakcji pracownikówjednostek samorządu terytorialnego w Polsce Marta Kusterka-JefmańskaKategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych- uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-WróbelSatysfakcja klienta w zarządzaniu jakością Zofia Gródek-SzostakStosowanie koncepcji User-Driven Innovationw działalności innowacyjnej przedsiębiorstw Michał MakowskiAnaliza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy Justyna M. Bugaj, Piotr StefanówInherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia Urszula Balon, Joanna M. DziadkowiecAspekty jakościowe produktów spożywczychw koncepcji Food Related Lifestyles (FRL)

Kod wydawnictwa: 978-83-64788-60-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl