Dodano produkt do koszyka

Promocja

WSPÓŁDZIAŁANIE W PODMIOTACH PRYWATNYCH I PUBLICZNYCH A WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH W CZASIE ZMIANY

WSPÓŁDZIAŁANIE W PODMIOTACH PRYWATNYCH I PUBLICZNYCH A WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH W CZASIE ZMIANY

red.nauk.ANNA KARCZEWSKA, red.nauk.KATARZYNA KUKOWSKA, red.nauk.SEBASTIAN SKOLIK

Wydawnictwo: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7193-864-1
 
238 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

W odróżnieniu od poprzednich dwóch monografii, w obecnej zdają się przeważać opracowania eksponujące sposoby wspólnego radzenia sobie ze zmianami, pandemią i marginalizacją społeczną. Radykalne zmiany społeczne wywoływane zarówno czynnikami kulturowymi, jak i naturalnymi pozornie nie sprzyjają ludzkiemu współdziałaniu, ale też stają się sprawdzianem dla jakości tego współdziałania. Niejednokrotnie wymuszają one większą innowacyjność zarówno po stronie podmiotów publicznych, jak i prywatnych. Jako redaktorzy zakładamy, że praca, którą przekazujemy czytelnikom, także stanie się istotnym punktem na drodze poszukiwań optymalnych form współdziałania i współdzielenia się.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Część I
WSPÓŁDZIAŁANIE W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ W CZASIE ZMIAN

Rozdział 1
Marzena Pytel-Kopczyńska
Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji

Rozdział 2
Małgorzata Randak-Jezierska
Współdziałanie ludzi w organizacji a proces zarządzania zmianą

Rozdział 3
Katarzyna Kładź-Postolska
Wpływ pandemii na procesy kooperacji i konkurencji

Rozdział 4
Anna Albrychiewicz-Słocińska
Zarządzanie personelem wobec hybrydowego modelu pracy

Rozdział 5
Rafał Tyszkiewicz
Zarządzanie relacjami interpersonalnymi poprzez kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa

Rozdział 6
Andrzej Żebrowski, Izabela Szkurłat
Bezpieczeństwo informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI wieku (wybrane aspekty)

Rozdział 7
Anna Śleszyńska-Świderska
Outsourcing jako forma współpracy usprawniająca funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Część II
KOMUNIKACYJNE ASPEKTY WSPÓŁDZIAŁANIA Z WYKORZYSTANIEM NOWYCH TECHNOLOGII

Rozdział 8
Anna Karczewska
Komunikacja w procesie zarządzania wiedzą we współczesnej organizacji

Rozdział 9
Sebastian Skolik
Współdzielenie się wiedzą w organizacji w perspektywie ewolucji kulturowej

Rozdział 10
Ireneusz Rynduch
Czynniki skutecznej komunikacji w wirtualnych zespołach pracowniczych

Rozdział 11
Elżbieta Robak
Intermentoring jako metoda współpracy i budowania relacji pomiędzy pracownikami z różnych pokoleń

Rozdział 12
Łukasz Skiba
Wpływ komunikacji na kształt kultury organizacyjnej w jednostce administracji samorządowej

Rozdział 13
Marcin Jaworski
Komunikacja w warunkach kryzysu jako podstawa wzmacniania kultury zaufania w przedsiębiorstwie. Studium przypadku

Rozdział 14
Agata Krukowska-Miler
Działania promocyjne dotyczące procesu szczepień przeciw COVID-19 jako przykład kampanii społecznej

Rozdział 15
Andrzej Postawa
Komunikowanie w rodzinie w czasie pandemii COVID-19

Rozdział 16
Joanna Krzywda
Skuteczność uczestników dialogu społecznego w zarządzaniu transformacją energetyczną w Polsce

Część III
WSPÓŁPRACA NA POZIOMIE MAKRO- I MEZOSPOŁECZNYM. RYNKI, MIASTA, INSTYTUCJE

Rozdział 17
Patrycja Bełtowska
CSR w obszarze pracowniczym w czasie pandemii COVID-19 na przykładzie sektora bankowego w Polsce

Rozdział 18
Dorota Lizoń-Szłapowska
Czynniki kształtujące gotowość do współpracy z osobami niepełnosprawnymi w świetle badań

Rozdział 19
Agata Przewoźna-Krzemińska
Kompetencje informacyjno-komunikacyjne kluczowym wyzwaniem organizacji Smart City

Rozdział 20
Konrad Głębocki
Smart City, nowoczesne technologie oraz ICT w strategiach rozwoju polskich miast średniej wielkości

Rozdział 21
Katarzyna Zadros
Rozwiązania Smart City wykorzystywane w zarządzaniu miastem i służące walce z wykluczeniem cyfrowym seniorów

Rozdział 22
Izabella Sowier-Kasprzyk
Servqual as a Tool for Assessing the Quality of the Czestochowa Run

Rozdział 23
Magdalena Sawczuk
Zróżnicowanie relacji w instytucjach muzealnych: wielopodmiotowe podejście do współpracy

Rozdział 24
Robert Janik
The "Management Practices" of the Church of Scientology

Kod wydawnictwa: 978-83-7193-864-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl