Dodano produkt do koszyka

Promocja

WSPÓŁCZESNE TRENDY W ZARZĄDZANIU MAŁYMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI

WSPÓŁCZESNE TRENDY W ZARZĄDZANIU MAŁYMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI

ELENA MIESZAJKINA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7947-450-9
 
207 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Współczesne przedsiębiorstwa potrzebują takiego zarządzanie, które umożliwia pełny rozwój indywidualnych sił ludzkich i odpowiedzialności, zapewniając jednocześnie realizację celów indywidualnych i ich harmonizację z dobrem wspólnym. Takie możliwości dają rozmaite koncepcje, metody i narzędzia zarządzania, które są odpowiedzią na praktyczne problemy funkcjonowania przedsiębiorstw. Klasyczna teoria i praktyka zarządzania wzbogaciła się na przełomie XX i XXI w. o wiele nowych koncepcji, metod, technik. Ich kreacja jest odpowiedzią na konieczność ograniczenia niepewności i ryzyka przez przedsiębiorstwa. Pozwalają one na dopasowanie odpowiednich instrumentów do konkretnej sytuacji każdej organizacji, umożliwiają sprostanie rozmaitym wewnętrznym i zewnętrznym problemom. Dynamiczne zmiany techniki i technologii, walka o konsumenta i jakość produktów i usług, zaostrzenie się konkurencji zmuszają właścicieli i menedżerów współczesnych przedsiębiorstw do ponownego, kompleksowego rozpatrywania problemów zarządzania. W nowej filozofii zarządzania najważniejsze pojęcia to niepewność i niestabilność, wymagające zmienności zachowań, szybkiej i elastycznej reorganizacji produkcji i zbytu.
Monografia składa się z ośmiu rozdziałów.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Małe przedsiębiorstwa - zarządzanie i rozwój
1.1. Specyfika małych przedsiębiorstw
1.2. Zarządzanie małymi przedsiębiorstwami
1.3. Uwarunkowania rozwoju małych przedsiębiorstw

2. Perspektywy współczesnego zarządzania przedsiębiorstwami
2.1. Paradygmaty współczesnego zarządzania
2.2. Przesłanki kreacji nowych koncepcji zarządzania
2.3. W kierunku nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwami
2.4. Narzędzia i trendy zarządzania w badaniach Bain & Company

3. Aktualne wyzwania w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
3.1. Uwarunkowania wykorzystywania współczesnych rozwiązań menedżerskich
w małych przedsiębiorstwach
3.2. Innowacje procesów biznesowych w małych przedsiębiorstwach
3.3. Współczesne metody i techniki zarządzania a problemy małych
przedsiębiorstw

4. Współczesne metody w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
- sfera strategii
4.1. Strategie Planning (Planowanie strategiczne)
4.2. Mission and Vision Statements (Zarządzanie poprzez misję i wizję)
4.3. Balanced Scorecard (Strategiczna Karta Wyników)
4.4. Strategie Alliances (Alianse Strategiczne)
4.5. Mergers and Acąuisitions (Fuzje i przejęcia)
4.6. Scenario and Contingency Planning (Planowanie scenariuszowe i awaryjne)

5. Współczesne metody w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
- sfera efektywności produkcji
5.1. Benchmarking
5.2. Total Quality Management (Kompleksowe zarządzanie jakością)
5.3. Business Process Reengineering
5.4. Agile Management (Zwinne zarządzanie)
5.5. Organizational Time Management (Zarządzanie czasem w organizacji)
5.6. Metody spoza rankingu Bain & Company 2018

6. Współczesne metody w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
- sfery sprzedaży i marketingu oraz interakcji z klientem
6.1. Customer Relationship Management (Zarządzanie relacjami z klientami)
6.2. Supply Chain Management (Zarządzanie łańcuchem dostaw)
6.3. Customer Satisfaction Systems (Pomiar satysfakcji klienta)
6.4. Customer Segmentation (Segmentacja klientów)
6.5. Customer Journey Analysis (Analiza ścieżek klientów)

7. Współczesne metody w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
- sfery kultury organizacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej
7.1. Change Management Programs (Zarządzanie zmianami)
7.2. Employee Engagement Systems (Zarządzanie zaangażowaniem pracowników).
7.3. Core Competencies (Kluczowe kompetencje)
7.4. Metody spoza rankingu Bain & Company 2018

8. Współczesne metody w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami
- sfery technologii cyfrowych oraz oceny efektywności
8.1. Wykorzystywanie technologii cyfrowych w małych przedsiębiorstwach
8.2. Przegląd metod i narzędzi w sferze technologii cyfrowych
8.3. Metody w sferze oceny efektywności

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-450-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl