Dodano produkt do koszyka

Promocja

TOŻSAMOŚĆ EKOSYSTEMU BIZNESU

TOŻSAMOŚĆ EKOSYSTEMU BIZNESU

SYLWIA STAŃCZYK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-724-1

251 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2018

Pomimo dużego wkładu badaczy nauk o zarządzaniu w zrozumienie istoty i natury sieci międzyorganizacyjnych wciąż dostrzega się niedostatek teoretycznych i empirycznych opracowań, które pozwoliłyby na zrozumienie sieci, zwłaszcza w kontekście ich ewolucji. Luka ta powoduje poszukiwanie inspiracji w biologicznych ekosystemach, ekologii i teorii ewolucji, mogących dostarczać nowych perspektyw dla dyskusji prowadzonych w środowisku naukowym. W tym ujęciu koncepcja ekosystemu biznesu staje się fundamentem rozumienia mechanizmów ewolucji sieci w naukach o zarządzaniu, można jednak zauważyć, że brakuje jej ontologiczno-epistemologicznego dookreślenia, co rodzi metodyczne problemy badawcze.W monografii przyjęto założenie, że tożsamość ekosystemu biznesu jest kluczowa dla jego przeżycia i podjęto próbę konceptualizacji konstruktu tożsamości ekosystemu biznesu. Wobec złożoności badanego konstruktu podstawowy problem badawczy sprowadzał się do wskazania użyteczności konstruktu tożsamości ekosystemu biznesu w kontekście badań nad dynamiką, przeżyciem i granicami ekosystemu biznesu.W podsumowaniu zaprezentowano najważniejsze ustalenia badawcze, implikacje dla praktyki gospodarczej oraz ograniczenia i kierunki przyszłych badań. Prawdziwe wyzwanie dla rozwoju prezentowanej koncepcji dostrzega się w makropoziomie analizy - sieci ekosystemów biznesu.

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. TOŻSAMOŚĆ W˙NAUKACH O˙ZARZĄDZANIU1.1. Tożsamość organizacyjna - perspektywa wewnętrzna i˙zewnętrzna 1.2. Tożsamość organizacyjna a˙tożsamość korporacji1.3. Operacjonalizacja tożsamości organizacyjnej2. TEORETYCZNE PODSTAWY EKOSYSTEMU BIZNESU2.1. Istota ekosystemu w˙biologii i˙w˙naukach o˙zarządzaniu2.2. Cechy ekosystemu biznesu2.3. Procesy w˙ekosystemie biznesu 3. KATEGORIE BADAWCZE KONSTRUKTU TOŻSAMOŚCI EKOSYSTEMU BIZNESU3.1. Definicja tożsamości ekosystemu biznesu3.2. Kierunki badań w˙obszarze tożsamości ekosystemu biznesu3.3. Kategorie badawcze tożsamości ekosystemu biznesu4. KONCEPCJA KONSTRUKTU TOŻSAMOŚCI EKOSYSTEMU BIZNESU W˙BADANIACHEGZEMPLIFIKACYJNYCH4.1. Ramy koncepcyjne konstruktu tożsamości ekosystemu biznesu4.2. Badania egzemplifikacyjne - illustrative case study 4.3. Dyskusja w˙odniesieniu do wyników badań egzemplifikacyjnych PodsumowanieZałącznik 1. Przegląd badań empirycznych nad tożsamością na gruncie nauko˙zarządzaniuZałącznik 2. Struktura wywiaduLiteratura Spis rysunkówSpis tabelSummary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-724-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl