Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

THE RIGHT TO PRIVACY THE VIEW OF YOUNG RESEARCHERS

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

THE RIGHT TO PRIVACY THE VIEW OF YOUNG RESEARCHERS

red.nauk. MARCIN WIELEC, red.nauk. BARTŁOMIEJ ORĘZIAK

Wydawnictwo: INSTYTUT WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚCI

Cena: 149.90 zł 134.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-67149-40-2

stron: 189

format: B5

oprawa: twarda

rok wydania: 2024

 

Poszczególne rozdziały publikacji wskazują na rolę, zakres oraz istotę prawa do prywatności w kontekście różnych gałęzi prawa, a ponadto na sposób interpretacji prawa do prywatności w różnych systemach prawnych. W książce wskazano ewolucję interpretacji prawa do prywatności oraz zakresu jego obowiązywania w

kontekście innych praw człowieka. Poruszona tematyka jest aktualnym tematem badawczym i z pewnością znajdzie zainteresowanie wśród badaczy zajmujących się analizą praw człowieka. Dokonane analizy powinny stać się przyczynkiem do pogłębionej dyskusji nad zakresem poszczególnych praw człowieka.

Z recenzji dr Katarzyny Pluty

Czytelnik nie będzie miał problemu ze zrozumieniem tego, co pragną zaprezentować autorzy tej anglojęzycznej publikacji. Są oni młodymi naukowcami, którzy posługują się językiem fachowym, lecz zrozumiałym. Są komunikatywni, widać, że zależy im na tym, aby nawiązać kontakt z odbiorcą i zostać przez niego zrozumianymi. Większość z nich wyraźnie podkreśla możliwość rozwoju przedstawianej problematyki. Wskazują oni, „co należałoby zrobićˮ, aby poprawić jakość ochrony prywatności. Chcieliby wypracować akceptowalną dla ustawodawcy i obywatela formę prawa do prywatności. Obecnie to problem trudny, nawet karkołomny. Czy wszystkie pomysły młodych naukowców nadają się do zrealizowania? Zapewne nie, ale ważne, że są, że je wypracowano. Już samo definiowanie prawa do prywatności jest wartościowe i różnorodne. Solidnie zbudowana baza pojęciowa jest dobrym punktem wyjścia.

Z recenzji dr. hab. Andrzeja Szymańskiego, prof. ucz.

Kod wydawnictwa: 978-83-67149-40-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl