ŚWIADOMOŚĆ KONSUMENCKA JAKO ASPEKT ŚWIADOMOŚCI PRAWNEJ
SYLWIA KITA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA DŁUGOSZA
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7455-162-5
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2010 |
|
Problem świadomości konsumenckiej jest przedmiotem uwagi wielu dyscyplin naukowych - socjologii, ekonomii, prawa, psychologii społecznej, nie mówiąc już o filozofii.Fragment recenzji dr hab. Prof. UJ K. Romaniszyn:"(...) pragnę podkreślić, iż autorka wybrała do badań zjawisko interesujące, w sposób nowatorski sformułowała problem badawczy, zgromadziła dobry materiał empiryczny i wykazała się umiejętnością jego opracowania. W rezultacie powstała dysertacja, która przyczynia się do poznania zjawiska, w naszej socjologii w niewielkim jeszcze stopniu opracowanego, jakim jest świadomość konsumencka".Fragment recenzji Prof. zw. dr. hab. J. Wodza:"Z przyjemnością przeczytałem niniejszą pracę (...) z dwu głównych względów. Po pierwsze dlatego, że miło mi powrócić po latach do lektury prac empirycznych z dziedziny socjologii prawa, a po drugie dlatego, że ta empiria jest porządnie zrobiona (...)".
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1ŚWIADOMOŚĆ PRAWNA1.1.Świadomość prawna w ujęciu Leona Petrażyckiego1.2.Solidarność społeczna jako część świadomości zbiorowej -w ujęciu Emile‘-a Durkheima1.3.Socjalizacja prawna1.4.Świadomość prawna a poczucie prawne (habitus)
Rozdział 2ELEMENTY SKŁADOWE ŚWIADOMOŚCI PRAWNEJ2.1.Znajomość prawa- zbiór hipotez2.2.Ocena prawa2.3.Postawy wobec prawa2.4.Postulaty wobec prawa
Rozdział 3ŚWIADOMOŚĆ KONSUMENCKA JAKO FORMA ŚWIADOMOŚCI PRAWNEJ3.1.Konsument w ujęciu socjologicznym3.2.Konsument w ujęciu prawniczym3.3.Świadomość konsumencka jako forma świadomości prawnej3.4.Socjologiczne determinanty zachowania konsumenta3.5.Postulaty wobec prawa konsumenckiego - uwagi końcowe
Rozdział 4METODOLOGICZNE PODSTAWY PRZEPROWADZONYCH BADAŃ4.1.Przyjęty paradygmat badawczy4.2.Cel i przedmiot badań4.3.Pytania, hipotezy i problematyka badań4.4.Metody i techniki badawcze4.5.Dobór próby badawczej
Rozdział 5ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ5.1.Pytania wprowadzające5.2.Znajomość prawa5.3.Ocena prawa5.4.Postawy wobec prawa5.5.Postulaty wobec prawa5.6.Rodzaje świadomości prawnej konsumentów5.7.Analiza zależności pomiędzy zmiennymi5.8.Weryfikacja założonych hipotez
Zakończenie
Anek
sKWESTIONARIUSZ
ANKIETY
BibliografiaWykaz tabel, wykresów i rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-7455-162-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.